Στη Starcom τα media της Etihad Airways
Στη Starcom τα media της Etihad AirwaysΗ Starcom αναδείχτηκε νικήτρια στο spec της Etihad Airways για τον χειρισμό του media planning and buying λογαριασμού των brands Etihad, Alitalia, airberlin και Jet Airways.
Στη διαδικασία, που ξεκίνησε τον Απρίλιο από την Etihad Airways Partner (EAP), συμμετείχαν μια σειρά από εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η υπάρχουσα συνεργάτιδα της αεροπορικής επιχείρησης, MediaCom.
Αναφορικά με το αποτέλεσμα, η Etihad υποστήριξε πως η ποιότητα της Buying ομάδας της MediaCom, οι πόροι της και τα planning εργαλεία που διαθέτει, ήταν αυτά που την ώθησαν προς την τελική επιτυχία.
Με βάση τη συμφωνία, η EAP θα συνεργάζεται με τη Starcom σε βασικούς κόμβους, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ινδία, ενώ το σύνολο του λογαριασμού θα συντονίζεται από τα κεντρικά γραφεία του media shop, στο Λονδίνο.
\"Το βάθος των σχέσεων που υπάρχει στο εσωτερικό της EAP, μας επιτρέπει να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο προς την ευθυγράμμιση της κοινής Media στρατηγικής μας και θα βοηθήσει τη Starcom να ενισχύσει τις επιστροφές από τις συλλογικές μας επενδύσεις σε παγκόσμια κλίμακα\" δήλωσε σχετικά ο senior vice-president του marketing της Etihad Airways, Shane O\'Hare.