Στην Initiative τα παγκόσμια Media της Lego

Η Lego προχώρησε στην πρόσληψη της Initiative για τον χειρισμό του παγκόσμιου media λογαριασμού, έπειτα από τη σχετική αναθεώρηση των planning και buying επιχειρήσεών της.
Η εταιρεία του δικτύου IPG Mediabrands κέρδισε το συγκεκριμένο δικαίωμα μετά από διαγωνισμό και αναλαμβάνει καθήκοντα από την Carat στην Ευρώπη και τη Starcom στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η chief marketing officer της Lego, Julia Goldin, "η digital-first προσέγγιση της Initiative θα βοηθήσει τη φιλοδοξία του brand να φτάσει σε περισσότερα παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο". Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία θα συνεργαστεί με την R/GA (επίσης του ομίλου IPG), η οποία δούλεψε με τη Lego σε παγκόσμια κλίμακα νωρίτερα μέσα στη χρονιά, σε μια "cross-agency λύση" και καθώς το brand Lego επιδιώκει να υιοθετηθεί από τη νέα γενιά παιδιών.
Σημειώνεται πως η Carat χειριζόταν τις πανευρωπαϊκές media επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου), καθώς και αυτές σε Ασία-Ειρηνικό από το 2015. Για το ίδιο διάστημα, η Starcom χειρίστηκε τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της δανέζικης μάρκας παιχνιδιών.
Η τελευταία αναθεώρηση ξεκίνησε στους τελευταίους μήνες κατά τους οποίους ο Bali Padda αποτέλεσε τον chief operations officer της μάρκας και πριν προαχθεί σε chief executive. Αυτός είναι ο τρίτος μεγάλος παγκόσμιους διαγωνισμός που ανακηρύσσει νικήτρια την Initiative, καθώς είχαν προηγηθεί οι Amazon και Carlsberg.
Η εταιρεία του δικτύου IPG Mediabrands κέρδισε το συγκεκριμένο δικαίωμα μετά από διαγωνισμό και αναλαμβάνει καθήκοντα από την Carat στην Ευρώπη και τη Starcom στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η chief marketing officer της Lego, Julia Goldin, "η digital-first προσέγγιση της Initiative θα βοηθήσει τη φιλοδοξία του brand να φτάσει σε περισσότερα παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο". Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία θα συνεργαστεί με την R/GA (επίσης του ομίλου IPG), η οποία δούλεψε με τη Lego σε παγκόσμια κλίμακα νωρίτερα μέσα στη χρονιά, σε μια "cross-agency λύση" και καθώς το brand Lego επιδιώκει να υιοθετηθεί από τη νέα γενιά παιδιών.
Σημειώνεται πως η Carat χειριζόταν τις πανευρωπαϊκές media επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου), καθώς και αυτές σε Ασία-Ειρηνικό από το 2015. Για το ίδιο διάστημα, η Starcom χειρίστηκε τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της δανέζικης μάρκας παιχνιδιών.
Η τελευταία αναθεώρηση ξεκίνησε στους τελευταίους μήνες κατά τους οποίους ο Bali Padda αποτέλεσε τον chief operations officer της μάρκας και πριν προαχθεί σε chief executive. Αυτός είναι ο τρίτος μεγάλος παγκόσμιους διαγωνισμός που ανακηρύσσει νικήτρια την Initiative, καθώς είχαν προηγηθεί οι Amazon και Carlsberg.