Στην J3 τα media της Johnson & Johnson
Στην J3 τα media της Johnson & JohnsonΗ Johnson & Johnson επέλεξε την J3 για το χειρισμό του media λογαριασμού της σε ολόκληρο τον κόσμο. Μεταξύ των δικτύων που διαγωνίστηκαν, ήταν οι MEC (του ομίλου WPP), OMD (του ομίλου Omnicom) και η J3, το εξειδικευμένο τμήμα που δημιούργησε για λογαριασμό του πελάτη η IPG Mediabrands.
Προηγουμένως, η J3 χειριζόταν μέρος της διεθνούς δουλειάς, ενώ η OMD υποστήριζε μέρη των επιχειρήσεων σε Λατινική Αμερική, Ασία και η MEC στην Ευρώπη.
«Έπειτα από μια media αναθεώρηση στις καταναλωτικές και φαρμακευτικές επιχειρήσεις, καθώς και σε αυτές των ιατρικών συσκευών, η J3 επιλέχθηκε σαν ο Media συνεργάτης μας σε καθεμιά από τις περιφέρειες δράσης μας», ανέφερε η J&J σε σχετική ανακοίνωση.
Λίγους μήνες πριν, όταν ξεκίνησε η αναθεώρηση, η J&J είχε υποστηρίξει πως η Βόρεια Αμερική δεν θα συμπεριλαμβανόταν σε αυτή, ωστόσο στην πορεία άλλαξε γνώμη και την επανέφερε στη J3 (από την OMD). Σημειώνεται πως η εταιρεία καταναλωτικών και φαρμακευτικών ειδών παρουσίασε διαφημιστική δαπάνη 2,6 δισ. δολαρίων το 2014.