Στην Mindshare η AB Bασιλόπουλος
Όπως αποκάλυψε με χθεσινή έκτακτη έκδοση του το newsletter της Direction Βusiness Today, με νικήτρια την Mindshare ολοκληρώθηκε, το media spec της ΑΒ Βασιλόπουλος. Πρόκειται για την κατάληξη διαδικασίας, που ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2023 η AB Bασιλόπουλος και στα αρχικά στάδια της οποίας συμμετείχαν, σύμφωνα, πάντα με πληροφορίες, οι Tempo OMD, Μindshare, Publicis και UM.
Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στο 2023 η AB Βασιλόπουλος πραγματοποίησε δυο ακόμη spec. Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο της προηγούμενης χρονιάς, μετά από ανάλογη διαδικασία, επέλεξε τη Valuecom για την παροχή υπηρεσιών Εταιρικής Επικοινωνίας, Public Affairs, Διαχείρισης Κρίσεων, Προγράμματος Media Relations και διαχείρισης Γραφείου Τύπου, ενώ στις αρχές Αυγούστου του 2023 ανέθεσε, έπειτα από κλειστό spec, τον διαφημιστικό λογαριασμό της στην Ogilvy, διευρύνοντας τη συνεργασία της με το agency.
Oι δύο εταιρείες συνεργάζονταν ήδη για το σύνολο της Brand PR & Influence Marketing επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, που αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων δράσεων engagement building, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής της μάρκας, καθώς και τη διαχείριση του συνόλου των SoMe καναλιών της.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στην ελληνική αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.