Στην Mindshare το media plan των 3,65 εκατ.
Στην Mindshare ανέθεσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών την κατάρτιση και υλοποίηση του media plan για την εκστρατεία ενημέρωσης σχετικά με τους τους νέους κανόνες διαχείρισης των παραλιών, την εξασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών και την προστασία του περιβάλλοντος. Πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος είχε αποσταλεί και στην εταιρεία Birdie.
H Μindshare αναλαμβάνει την εκπόνηση του πλάνου μέσων, χρονικά κατανεμημένου και κοστολογημένου, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες της Αναθέτουσας Αρχής καθώς και τον συντονισμό των ενεργειών για την υλοποίηση του και την παρακολούθηση της ορθής εφαρμογής του. Στις ενέργειες αυτές περιλαμβάνονται η επικοινωνία με τους εκπροσώπους των μέσων προβολής με στόχο την ενημέρωση έναρξης διαφημιστικής καμπάνιας, η καταγραφή των στοιχείων επικοινωνίας τους και η συγκέντρωση των προσφορών τους, η σύνταξη των εντολών ανάθεσης / δημοσίευσης ανάλογα με τα μέσα, η αποστολή των εντολών ανάθεσης στα μέσα συνοδευόμενα από διαφημιστικό υλικό προς προβολή ή καταχώρηση ή ανάρτηση, η παρακολούθηση και ο συντονισμός της εκτέλεσης των εργασιών της διαφημιστικής προβολής και τέλος η συγκέντρωση και καταγραφή, σε προτυποποιημένη μορφή που θα διατεθεί από την αναθέτουσα αρχή των αποδεικτικών στοιχείων προβολής, καταχώρησης και ανάρτησης, κλπ.
Πρόκειται για σύμβαση ύψους 37.200 ευρώ σύμβαση αλλά ο συνολικός προϋπολογισμός που θα διατεθεί για προβολή και διαφήμιση στα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπο τύπος, ιστοσελίδες) ανέρχεται στο ποσό των 3,65 εκατ. ευρώ.
Θα πρέπει να αναφερθεί πως η Ogilvy έχει αναλάβει τον δημιουργικό σχεδιασμό διαφημιστικού υλικού και την λογοτύπηση καμπάνιας για την σχετική εκστρατεία ενημέρωσης και η Touchpoint Strategies τον σχεδιασμό της Επικοινωνιακής Στρατηγικής