To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Permedia τα media του ΚΟΤ

Στην Permedia τα media του ΚΟΤ
Στην Permedia τα media του ΚΟΤ

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν άλλες 4 εταιρείες, οι οποίες ωστόσο δεν έγιναν γνωστές. Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός αυτός αποτελεί μέρος του κονδυλίου 9 εκατ. ευρώ, που θα διαθέσει φέτος συνολικά ο ΚΟΤ για την αγορά χώρου/χρόνου για 8 διαφημιστικές εκστρατείες σε ισάριθμες αγορές.

Σε ό,τι αφορά στους αναδόχους των υπολοίπων οχτώ αγορών, νικητές των αντίστοιχων media spec για κάθε μία αναδείχθηκαν οι παρακάτω: η Universal Media για την αγορά της Γερμανίας, η οποία θα διαχειριστεί λογαριασμό ύψους 2,3 εκατ. ευρώ, η Epistle Communications & Media (Κύπρος) για το Ηνωμένο Βασίλειο, η 4U Advertising (Λονδίνο) για τη Ρωσία και η Action PR (Κύπρος), η οποία ανέλαβε τα media για τις αγορές της Σουηδίας, της Νορβηγίας, της Δανίας και της Φινλανδίας.