Στην PHD η Skroutz

H PHD του Omnicom Group έχει αναλάβει τον λογαριασμό media planning & buying του Skroutz.
H συνεργασία έχει ξεκινήσει από τις αρχές της φετινής χρονιάς, κατά την διάρκεια της οποίας η Skroutz γιορτάζει 20 έτη πορείας στην ελληνική αγορά.
H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 600 εργαζομένους, ενώ μετά από 20 χρόνια λειτουργίας καταγράφει σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. επισκέψεις.
Μετά τον μετασχηματισμό του το 2016, το Skroutz εχει εξελιχθεί από πλατφόρμα σύγκρισης τιμών σε marketplace και σήμερα οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 28 εκατ. προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα .
Το 2020 ξεκίνησε στρατηγική συνεργασία με την CVC Capital Partners ενώ στην συνέχεια παρουσίασε μια σειρά από υπηρεσίες όπως η συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus, η Skroutz Last Mile, το Fulfilled by Skroutz, τα Skroutz Points, το Skroutz Wallet και το Skoop.