Στην Tribe κατέληξε η Amstel
Στην Tribe κατέληξε η AmstelΤο spec διενεργήθηκε μεταξύ της Spot JWT, η οποία χειριζόταν το λογαριασμό για περισσότερα από 30 χρόνια, και της Tribe. Η συνεργασία των δύο εταιρειών εγκαινιάστηκε χτες το βράδυ με τη νέα καμπάνια λανσαρίσματος της Amstel την παραγωγή της οποίας επιμελήθηκε η Stefi.
Η καμπάνια αναζητά στα συστατικά της Amstel τους λόγους που την κάνουν εδώ και δεκαετίες αγαπημένη μπίρα όλων των Ελλήνων. Λόγος, εικόνες και μουσική, αποκαλύπτουν πως πέρα από τη φρεσκάδα του νερού, το άρωμα του λυκίσκου, το κριθάρι, τη γνώση, την παράδοση και την ιστορία της, η Amstel «κρύβει μέσα της και τις δικές μας ιστορίες, τις αληθινές εμπειρίες που ζήσαμε με αληθινούς φίλους». Η ταινία προσκαλεί τους τηλεθεατές «σε ένα ταξίδι μέσα από τα άυλα και υλικά συστατικά της, που κάνουν κάθε στιγμή μαζί της να είναι Η Καλύτερή Μας».