To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην WPP Media ο παγκόσμιος λογαριασμός media της Mastercard

Στην WPP Media ο παγκόσμιος λογαριασμός media της Mastercard

Η WPP Media αναδείχθηκε νικήτρια στο spec για τον -ύψους 180 εκατομμυρίων δολαρίων- παγκόσμιο λογαριασμό media της Mastercard, που τα τελευταία 10 χρόνια χειριζόταν η Carat.

Η νίκη αυτή σηματοδοτεί την επιστροφή της WPP Media στον χρηματοοικονομικό τομέα. Τον Απρίλιο του 2025, το δίκτυο media -γνωστό προηγουμένως ως GroupM, πριν την αλλαγή επωνυμίας του στα τέλη Μαΐου- αποσύρθηκε από τον παγκόσμιο λογαριασμό media της PayPal, τον οποίο ανέλαβε στη συνέχεια ο όμιλος Publicis Groupe.

Η ανάληψη του λογαριασμού της Mastercard έρχεται μετά από μια δύσκολη χρονιά για την WPP, η οποία έχασε τον έλεγχο του media business της Coca-Cola North America, ενός από τους μεγαλύτερους πελάτες της, που επίσης μετακινήθηκε επίσης στο Publicis Groupe. Επιπλέον, ο Mark Read αποχώρησε από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της WPP, με την Cindy Rose να αναλαμβάνει καθήκοντα CEO από την 1η Σεπτεμβρίου.

Σε δήλωσή της προς το Campaign, η Mastercard ανέφερε πως η WPP Media θα αναλάβει την παγκόσμια στρατηγική, τον προγραμματισμό και την αγορά media ως βασικός συνεργάτης της. Παράλληλα, η Ogilvy θα συνεχίσει να έχει ρόλο ως υπεύθυνη διαχείρισης κοινοτήτων, ενώ η McCann παραμένει η βασική δημιουργική της συνεργάτιδα.

Όπως επισημαίνεται στη δήλωση, οι δυνατότητες της WPP στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και των δεδομένων, σε συνδυασμό με την «ισχυρή παγκόσμια παρουσία» της, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της Mastercard να συνεργαστεί μαζί της.

Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί το τέλος μιας δεκαετούς συνεργασίας μεταξύ της Mastercard και της Carat του ομίλου Dentsu.

TAGS: MasterCard