Unilever: Συνεχίζει με την Initiative στην Eλλάδα
Την επίσημη επιβεβαίωση της
Unilever σχετικά με το παγκόσμιο
roster της όσον αφορά το λογαριασμό media μετά την ολοκλήρωση
του σχετικού spec ύψους 3,3 δισ.
δολαρίων, δημοσίευσε το βρετανικό Campaign. Όπως αναφέρει
το δημοσίευμα, η Initiative της
IPG διατήρησε το λογαριασμό σε
Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία και
Ελλάδα, ενώ έχει κομμάτια του και
στη Λατινική Αμερική, η οποία όμως
δεν περιλαμβανόταν στο πρόσφατο
spec.
Eπίσης, στο πλαίσιο του spec, η Mindshare του WPP Group διατήρησε το λογαριασμό σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σκανδιναβία (Nordics), Ιταλία, Ανατολική Ευρώπη, Νότια Ασία (Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Σρι Λάνκα) και Νοτιοανατολική Ασία (Ινδονησία, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ). Ακόμη, χειρίζεται το λογαριασμό στην Κίνα (όχι όμως στο Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν), μετά από σχετική διαδικασία που πραγματοποιήθηκε πέρυσι.
Η PHD της Οmnicom ανέλαβε το λογαριασμό σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία και Καναδά από την WPP, όπως επίσης και στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή, όπου, μέχρι πρότινος, υπεύθυνη ήταν η Interpublic. H PHD διατήρησε το λογαριασμό σε Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Χονγκ Κονγκ και Ταϊβάν. Η Havas Media αναδείχθηκε νικήτρια σε Γαλλία και Ισπανία, όπου το λογαριασμό χειριζόταν το WPP Group. Όπως φαίνεται, η Τουρκία δεν ήταν μέρος της αναθεώρησης, όπως και η αγορά της Ιαπωνίας.
Ο Luis Di Como, executive vice-president of global media στη Unilever, ανέφερε σχετικά: «Η ταχύτατη ψηφιοποίηση - digitisation της ζωής των καταναλωτών επιταχύνθηκε ακόμη περισσότερο από την πανδημία της Covid-19 και έχει οδηγήσει στη σύγκλιση των media, του εμπορίου, της ψυχαγωγίας και του shopping, προσφέροντας συναρπαστικές ευκαιρίες για τα brands μας. Σε αυτό το περιβάλλον είναι εξαιρετικό ότι μπορούμε να συνεχίζουμε το ταξίδι μας με υπάρχοντες και νέους συνεργάτες, με αρκετούς εκ των οποίων συνεργαζόμαστε για πολλά χρόνια».
Eπίσης, στο πλαίσιο του spec, η Mindshare του WPP Group διατήρησε το λογαριασμό σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σκανδιναβία (Nordics), Ιταλία, Ανατολική Ευρώπη, Νότια Ασία (Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Σρι Λάνκα) και Νοτιοανατολική Ασία (Ινδονησία, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ). Ακόμη, χειρίζεται το λογαριασμό στην Κίνα (όχι όμως στο Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν), μετά από σχετική διαδικασία που πραγματοποιήθηκε πέρυσι.
Η PHD της Οmnicom ανέλαβε το λογαριασμό σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία και Καναδά από την WPP, όπως επίσης και στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή, όπου, μέχρι πρότινος, υπεύθυνη ήταν η Interpublic. H PHD διατήρησε το λογαριασμό σε Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Χονγκ Κονγκ και Ταϊβάν. Η Havas Media αναδείχθηκε νικήτρια σε Γαλλία και Ισπανία, όπου το λογαριασμό χειριζόταν το WPP Group. Όπως φαίνεται, η Τουρκία δεν ήταν μέρος της αναθεώρησης, όπως και η αγορά της Ιαπωνίας.
Ο Luis Di Como, executive vice-president of global media στη Unilever, ανέφερε σχετικά: «Η ταχύτατη ψηφιοποίηση - digitisation της ζωής των καταναλωτών επιταχύνθηκε ακόμη περισσότερο από την πανδημία της Covid-19 και έχει οδηγήσει στη σύγκλιση των media, του εμπορίου, της ψυχαγωγίας και του shopping, προσφέροντας συναρπαστικές ευκαιρίες για τα brands μας. Σε αυτό το περιβάλλον είναι εξαιρετικό ότι μπορούμε να συνεχίζουμε το ταξίδι μας με υπάρχοντες και νέους συνεργάτες, με αρκετούς εκ των οποίων συνεργαζόμαστε για πολλά χρόνια».