Vodafone: Στην Carat για ακόμη 3 χρόνια τα media στην Ελλάδα

Η Carat του ομίλου dentsu διατήρησε με επιτυχία τον λογαριασμό media buying του Vodafone Group στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA). Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού spec που «έτρεξε» το τελευταίο διάστημα και στο πλαίσιο της η Vodafone και η dentsu που συνεργάζονται ήδη εδώ και έξι χρόνια, προχωρούν σε μια νέα τριετή σύμβαση που ξεκινά την 1η Ιανουαρίου 2026.
Η Carat θα συνεχίσει να αγοράζει διαφημιστικό χώρο και χρόνο σε 11 αγορές της EMEA: Αλβανία, Τσεχία, Αίγυπτο, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Νότια Αφρική, Τουρκία, καθώς και για τα brands Vodafone και VOXI στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Carat θα συνεχίσει επίσης να υποστηρίζει τη Vodafone στην προσπάθεια της να μεταφέρει in-house μεγαλύτερο κομμάτι της δραστηριότητας media bυying.
«Αυτή η ανανεωμένη συνεργασία σηματοδοτεί μια εξέλιξη από πάροχος αξιόπιστων υπηρεσιών μέσων σε συνεργάτη μετασχηματισμού με επίκεντρο τα media, για τη Vodafone. Δημιουργεί τις προϋποθέσεις για συνεχιζόμενες και διευρυμένες ευκαιρίες ενσωμάτωσης με γνώμονα τα media, όπως η κλιμάκωση εξατομικευμένων λύσεων που αξιοποιούν τα δυνατά σημεία της dentsu στους τομείς των δεδομένων, της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης κοινού, ώστε να προσφέρουν καινοτόμα και μετρήσιμα αποτελέσματα», αναφέρει σχετική ανακοίνωση της dentsu.
Η Anna Campbell, Global Managing Director & Global Client President της Carat, δήλωσε: «Η εξασφάλιση μιας τρίτης συνεχόμενης θητείας με τη Vodafone αποτελεί τόσο ένα εντυπωσιακό ορόσημο όσο και μια ισχυρή επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων που έχουμε επιτύχει μαζί. Αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζει τη δύναμη της μακροχρόνιας σχέσης μας, το κοινό μας όραμα για μετασχηματισμό με επίκεντρο τα media, και το εύρος των ταλέντων σε ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυό μας. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, αξιοποιώντας τις δυνατότητές μας μέσω της πλατφόρμας Media++».