To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια μέρα στη ζωή της Another Circus

Μια μέρα στη ζωή της Another Circus
Λένε ότι, όταν η μέρα ξεκινάει με το κεφάλι σου γεμάτο νέες ιδέες, κάτι κάνεις καλά. Περάσαμε μια μέρα στα νέα γραφεία της Another Circus και, αν κρίνουμε από τα συνεχή brainstormings και τους γρήγορους ρυθμούς της, σίγουρα κάτι γίνεται πολύ καλά. 


Η μέρα ξεκινάει στις 10, αν και πολλοί εμφανίζονται νωρίτερα. Το λευκό στους τοίχους κυριαρχεί και συνδυάζεται με πολλά pop art στοιχεία: από fun posters μέχρι statement έπιπλα, η νέα βάση της Another Circus μοιάζει περισσότερο με το νέο hip bar της πόλης, παρά με εταιρικά γραφεία. Μέχρι τις 10:30 το γραφείο μυρίζει φρεσκοφτιαγμένο καφέ και όλοι είναι στη θέση τους, αφού πρώτα έχουν καλημεριστεί και έχουν ανταλλάξει τα απαραίτητα σχόλια για το τελευταίο επεισόδιο Better Call Saul. 

Μια γουλιά καφέ και μπαίνουν τα ακουστικά για να ξεκινήσουν τα πρώτα meetings μεταξύ όσων βρίσκονται είτε στο γραφείο ή στο σπίτι. Από τις πρώτες βιντεοκλήσεις η μέρα έχει πάρει φόρα. «Είναι μια συνηθισμένη μέρα αυτή;» ρωτάμε τους Αιμιλία Ηλιοπούλου, Jr. Project Manager, και Αριστοτέλη Μιχαϊλίδη, Programme Manager, ο οποίος μόλις έχει φτάσει με το ποδήλατό του. «Κανονικά θα σας έλεγα ναι, αλλά στ’ αλήθεια καμία ημέρα δεν είναι συνηθισμένη εδώ. Έχουμε, βέβαια, ρουτίνες που ακολουθούμε πιστά. Άλλωστε, αυτές διατήρησαν υψηλό το επίπεδο της δουλειάς μας- αλλά και το ηθικό μας- μέσα στην πανδημία και στο work from home. Στην πραγματικότητα, όμως, η καθημερινότητα διαμορφώνεται από τα τρέχοντα projects». 


«Άρη, μπαίνουμε για meeting για τη στρατηγική!» τον ενημερώνει ο Γιάννης Λιβέρης, ένας εκ των Creative Directors, και τον προλαβαίνουμε μαζί με τον Κωνσταντίνο Τσαγκάκο, Jr. Art Director, για να μάθουμε το εξής: Πόσο σημαντική είναι η στρατηγική για μια επιτυχημένη καμπάνια και πώς συνυπάρχει με τη δημιουργικότητα;

«Η στρατηγική βρίσκεται πίσω από καθετί που κάνουμε στην Another Circus. Είναι τρόπος σκέψης, είναι η αρχή και το τέλος. Εν αρχή ην το insight» λέει γελώντας ο Γιάννης, ενώ η Ναταλία Γιοβάνη, Jr. Account Manager, αν και νέο μέλος στην ομάδα, συμπληρώνει από την άλλη πλευρά του γραφείου: «Το μαγικό που συμβαίνει με τα creative teams μας είναι ότι, το αποτέλεσμα βγαίνει άρτιο από στρατηγικής πλευράς, αλλά με ανεβασμένο τον πήχη στο δημιουργικό κομμάτι. Η στρατηγική είναι εκεί πάντα, ντυμένη όμως με τα πιο δημιουργικά της ρούχα!» 

«Να μην ξεχνάμε και τη στρατηγική στα αγαπημένα μου SoMe, ε;!» πετάγεται ο Στρατής Ζουμπουλιάς, Digital Communications Strategist, πειράζοντας το «πηγαδάκι» που έχει στηθεί, καθώς τελειοποιεί ένα νέο Calendar που θα παρουσιάσει σε λίγες ώρες.

Την προσοχή μας πια τραβάει ένα γκρουπ γύρω από το επιτραπέζιο ποδοσφαιράκι, που παίζει και παράλληλα πετάει ιδέες για ένα νέο σενάριο. «Αυτό είναι που λέμε “το παιχνίδι της δημιουργικότητας;”» ρωτάμε τον Νότη Δογάνη, Associate Creative Director. 

«Συνταγή δημιουργικότητας δεν υπάρχει, αλλά το παιχνίδι παίζει σίγουρα τον ρόλο του. Από δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας/ Rebranding και Product Design, δηλαδή sites και apps, μέχρι όλες τις υπηρεσίες διαφήμισης που προσφέρουμε, Tone of Voice, Slogans, Εικαστικά, Digital Videos, Τηλεοπτικά Spots… Σε ό,τι κι αν κάνουμε, ακούμε τις ανάγκες του πελάτη, μπαίνουμε μέσα στο project με ανοιχτό μυαλό, σκεφτόμαστε στρατηγικά… Αλλά πάντα το διασκεδάζουμε!».


Ενώ όλες οι ομάδες βρίσκονται σε meetings, ψάχνουμε κάποιον να μας πει περισσότερα για το Product Design, στο οποίο αναφέρθηκε ο Νότης. Kαι εμφανίζονται η Ναταλία Τρακαδά, UI/UX Designer, με τον Μιχάλη Σκουρτανιώτη, Project Manager, που μόλις έχουν βγει από ένα meeting room, για να μας απαντήσουν στο τι ξεχωρίζει την Another Circus από τον μεγάλο ανταγωνισμό που υπάρχει πλέον στο κομμάτι του Product Design.

«Σίγουρα βασικό για εμάς είναι να κατανοήσουμε τον πελάτη και τις ανάγκες του, να μας εξηγήσει τι νιώθει ότι του λείπει, αλλά φυσικά να το εντοπίσουμε και μόνοι μας» απαντάει η Ναταλία, ενώ ο Μιχάλης συμπληρώνει: «Μετά, στόχος είναι να τελειοποιήσουμε κάθε σημείο: Navigation, User Experience, δυνατό Content & Narrative, συνεπές Brand Appearance, SEO, ισχυρά technical foundations. Το ωραίο design έρχεται στο τέλος της διαδιακασίας, και είναι δεδομένο!».

Στη λίστα μας είναι να μάθουμε τον τρόπο που προσεγγίζει το κομμάτι του Branding Transformation η Another Circus. Και ο Νάσος Απολλωνάτος, έτερος Creative Director, είναι ο κατάλληλος να μας απαντήσει. Τον πετυχαίνουμε μαζί με την Ανδριάνα Ροδάκου, Designer, να ετοιμάζουν μια σχετική παρουσίαση.

«Για εμάς το branding είναι ένα μεγάλο κομμάτι. Είτε πρόκειται για brand που στήνουμε από την αρχή, είτε για brand που θέλει τη βοήθειά μας για να αναγεννηθεί, προσπαθούμε να φτιάξουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τον πελάτη και να γίνουμε προέκταση του δικού του marketing. Τώρα αν με ρωτάς ποιο είναι το ιδανικό branding για την Another Circus… Είναι αυτό που χωρίς πολλά-πολλά θα δώσει επικοινωνία προς τα έξω… Ένα branding που θα “μιλάει” από μόνο του. Επειδή όμως βλέπω ότι έχει έρθει πίτσα και δε θα μου αφήσουν ούτε ψίχουλο, θα με συγχωρήσετε, ε! Περισσότερα για την επικοινωνία με τους πελάτες θα σας πει ο Γιάννης Παραράς, αγαπημένος Account Manager».

Είναι εύκολο τελικά να χτίζεις μια δυνατή σχέση με τους πελάτες μέσα στην τριβή της καθημερινότητας; «Το μεγαλύτερο “όπλο” είναι η επικοινωνία και εκεί στηρίζουμε μεγάλο μέρος του χτισίματος κάθε τέτοιας σχέσης. Αμεσότητα, αντίληψη και γρήγορα αντανακλαστικά συμπληρώνουν τους τρόπους για να το πετύχουμε. Και το σπουδαιότερο: αφουγκραζόμαστε το business του πελάτη, την κάθε ανάγκη του. Αν το πετύχεις αυτό, τον έχεις κερδίσει!» μας λέει ο Γιάννης χαμογελώντας, και τον πιστεύουμε. 

Όλοι πλέον έχουν μαζευτεί γύρω από τις πίτσες, τρώνε, γελάνε και συζητάνε δυνατά. Βρίσκουμε την ευκαιρία να πλησιάσουμε τους Βαγγέλη Καραπέτσα και Τίμο Τοκουζμπαλίδη, founders της εταιρείας, για να μάθουμε… Ποια είναι τελικά η Another Circus;

«Δεν ήμασταν ποτέ σε κάποια κατηγορία στ’ αλήθεια. Μάλλον είμαστε μια κατηγορία από μόνοι μας! (γέλια) Λόγω DNA είναι στη φύση μας η τεχνολογία, η καινοτομία, το transformation, η δημιουργία. Ήμασταν πάντα ένα “υβρίδιο” με ψυχή δημιουργική και σώμα που απλώνεται στη διαφήμιση, στον digital κόσμο και βασικά… Στο σήμερα!» μας λέει ο Τίμος, με τον Βαγγέλη να συμπληρώνει χαμογελώντας: «Και στο αύριο κυρίως! Συμφωνώ με τον Τίμο. Νιώθουμε ότι είμαστε μια σύγχρονη εκδοχή διαφημιστικής, ένα Creative Agency που αγαπά την επικοινωνία, σε κάθε της μορφή. Και αν με ρωτάς, ποια είναι στα αλήθεια η Another Circus, θα σου πω ότι κι εμείς οι ίδιοι δεν ξέρουμε, γιατί αλλάζουμε συνεχώς. Είμαστε πιστοί στο transformation που τόσο αγαπάμε και πάντα εξελισσόμαστε, προσαρμοζόμαστε στο τώρα…Για να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ίδιο μας τον εαυτό.»