To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy & Bayer Hellas για το λανσάρισμα του Supradyn

Ogilvy & Bayer Hellas για το λανσάρισμα του Supradyn

Οι ομάδες Social & Performance της Ogilvy ανέλαβαν την προώθηση στα Social Media του λανσαρίσματος της πολυβιταμίνης Supradyn στην ελληνική αγορά, με έμφαση στα κανάλια Meta και TikTok, για λογαριασμό της Bayer Hellas.

Ακολουθώντας μια στοχευμένη content & media buying στρατηγική βασισμένη στα best practices της εκάστοτε πλατφόρμας και αξιοποιώντας πληθώρα awareness formats (όπως το TikTok TopView) η social media καμπάνια του brand συνεισέφερε σημαντικά στη μαζική επικοινωνία της νέας πολυβιταμίνης Supradyn Energy Boost καθ’ όλη τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού με ιδιαίτερη επιτυχία. Η καμπάνια συνεχίζεται επικοινωνώντας την πολυβιταμίνη Supradyn Immunity για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού.

 

Σχετικά με την ενεργοποίηση, ο Βασίλης Βασιλειάδης, Digital & Media Manager της Bayer Consumer Health Ελλάδος αναφέρει: “Για το λανσάρισμα της σειράς Supradyn σχεδιάσαμε με τους συνεργάτες μας, μια πολυδιάστατη content & media καμπάνια που θα μεγιστοποιήσει το αποτύπωμα της μάρκας αλλά και την απήχηση της. Η προσέγγιση μας υποστηρίζει την καλλιέργεια μιας κουλτούρας αυτοφροντίδας στο κοινό, η οποία συμβάλλει στη διατήρηση της καλής υγείας και ευζωίας που αποτελεί και το όραμα της Bayer «Υγεία και Τροφή για όλους»“.