To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Π. Θεοδωρίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Vision: 30 χρόνια καινοτομίας και πρωτοπορίας

Π. Θεοδωρίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Vision: 30 χρόνια καινοτομίας και πρωτοπορίας
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Μια διαδροµή 30 ετών γιορτάζει φέτος η Vision, που έχει κατορθώσει να ξεχωρίζει στον κλάδο της κατασκευής εκθεσιακών περιπτέρων και events και να προσφέρει τις υπηρεσίες της όχι µόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ακόµα 47 διαφορετικές χώρες στον κόσµο. Ο επικεφαλής της µίλησε στο adbusiness για τις σηµαντικότερες στιγµές αλλά και τις µεγαλύτερες προκλήσεις σε αυτή την πορεία, καθώς και για τα επόµενα βήµατα και το προσωπικό του όραµα για το µέλλον.

adb:Φέτος η Vision συµπληρώνει 30 χρόνια επιτυχηµένης πορείας. Ποιο ήταν το όραµα όταν ξεκίνησε η εταιρεία και ποιες θα λέγατε πως είναι οι ηµεροµηνίες-σταθµός σε αυτήν τη διαδροµή;

Πέτρος Θεοδωρίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Vision: Έχουν περάσει 30 ολόκληρα χρόνια από τότε που η Vision ξεκίνησε το πρώτο ταξίδι της στον κλάδο της κατασκευής εκθεσιακών περιπτέρων και events.

Όλα ξεκίνησαν µε ένα όραµα όπου η Vision δεσµεύτηκε να γίνει η πιο αξιόπιστη εταιρεία στο χώρο της. Ξεπερνώντας τις προσδοκίες των πελατών της, βρίσκεται τώρα εδώ, τρεις δεκαετίες µετά, για να συνεχίσει µε ακόµη µεγαλύτερη φιλοδοξία και είναι έτοιµη να ηγηθεί αυτήν τη δύσκολη περίοδο, σε µια αγορά όπου καθηµερινά ο παγκόσµιος ανταγωνισµός γίνεται όλο και  πιο δύσκολος.

Όλα αυτά τα χρόνια, η Vision κατάφερε να παραµείνει πρωτοπόρα σε µια σειρά υπηρεσιών όπου κυριάρχησαν η καινοτοµία, η συνέπεια αλλά κυρίως ο σεβασµός απέναντι σε όλους αυτούς που την πίστεψαν και της έδωσαν την ευκαιρία  να προβάλλει την εταιρεία τους µέσα από τις εκθέσεις και την προώθηση των επιχειρηµατικών προϊόντων της.

adb: Ποιο είναι το USP της Vision; Τι είναι αυτό που την ξεχωρίζει από τον ανταγωνισµό;

To USP της Vision είναι ότι επικεντρώνεται στη συνέπεια και στην αξιοπιστία απέναντι στους πελάτες της, µε πρωτοφανή σχεδιασµό και καινοτόµο τρόπο παραγωγής.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η Vision; Ποιες ανάγκες µπορεί να καλύψει;

Σήµερα η Vision καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη έχει να κάνει µε τη δηµιουργία και την κατασκευή εκθεσιακών περιπτέρων, καθώς και τις παροχές που απαιτούνται για τη διαµόρφωση ενός συνεδριακού χώρου ή event.

Τις παραπάνω υπηρεσίες σήµερα έχουµε τη δυνατότητα να τις υλοποιήσουµε όχι µόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ακόµα 47 διαφορετικές χώρες στον κόσµο.

adb: Μπορείτε να µας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές που ξεχωρίζετε µέσα σε αυτά τα 30 χρόνια;

Όπως καταλαβαίνετε, είναι πολλές αυτές που ξεχώρισαν όλα αυτά τα χρόνια. Από τις σηµαντικότερες είναι:

• Το 2017, η κατασκευή και η διαµόρφωση αίθουσας VIP για το Euro league Final 4. Ήταν διπλή χαρά για εµένα προσωπικά, αφού το κύπελλο το σήκωσε ελληνική οµάδα!

• Το 2019, όταν η Vision, µετά την οργάνωση ενός επιτυχηµένου συνεδρίου το 2017 στην Αθήνα, επιλέχτηκε να διαµορφώσει και να εκτελέσει  5.000 τ.µ. εκθεσιακού χώρου στη Βαρκελώνη στο CCIB για το ευρωπαϊκό συνέδριο “Euromedlab” µε τεράστια επιτυχία.

• Φέτος το καλοκαίρι η NASA αναγνώρισε τη Vision για τις υπηρεσίες που προσέφερε στο παγκόσµιο συνέδριο “Cospar 2022” µε µια άκρως τιµητική επιστολή!


adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι µεγαλύτερες προκλήσεις στη διαδροµή σας; Ήταν οι επιπτώσεις της πανδηµίας το σηµαντικότερο πρόβληµα που κληθήκατε να διαχειριστείτε;

Όλα αυτά τα χρόνια ήρθαµε αντιµέτωποι µε αρκετές δυσκολίες σαν εταιρεία, αλλά πάντοτε, όλοι µαζί,  τις αντιµετωπίσαµε µε τεράστιο χαµόγελο και αισιοδοξία.

Οπωσδήποτε η πανδηµία ήταν ένα πολύ ισχυρό πλήγµα στην αγορά µας, µε απώλειες άνω του 1 δισ. ευρώ. Θέλω να πιστεύω ότι έχουµε δει «τα χειρότερα» σε αυτόν τον τοµέα και προχωράµε µπροστά δυναµικά και µε νέα οράµατα. Σε προσωπικό επίπεδο, την περίοδο 2018-2020 και έχοντας διατελέσει πρόεδρος της IFES (International Federation of Exhibition and Events Services) κατά τη διάρκεια της πανδηµίας, το να έχω να αντιµετωπίσω 275 µέλη από όλο τον κόσµο σε πάνω από 47 χώρες, ήταν µια µεγάλη πρόκληση, που µε χαρά δέχτηκα να τη διαχειριστώ επιτυχώς.

adb: Ποια είναι αυτήν τη στιγµή η εικόνα στην αγορά που δραστηριοποιείστε, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό; Έχουν ξεπεραστεί τα προβλήµατα της πανδηµίας;

Το 2022, ξεκινήσαµε πάλι δυναµικά στη Vision, όπως και όλες οι άλλες εταιρείες που ασχολούνται στον τοµέα του MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). Προσωπικά πιστεύω και πάλι ότι το χειρότερο έχει περάσει σε σχέση µε την πανδηµία και τις επιπτώσεις που είχε στον κλάδο µας, χωρίς αυτό βέβαια να σηµαίνει ότι δεν θα βρεθούµε και πάλι µπροστά σε άλλα εµπόδια.

Πιστεύω ότι µέχρι το τέλος του χρόνου όλες οι εκθέσεις και τα συνέδρια θα υλοποιηθούν κανονικά, παρ’ όλα τα τεράστια προβλήµατα της ενέργειας που αντιµετωπίζουµε κάθε µέρα όλο και περισσότερο. Είναι σίγουρο ότι θα δούµε κάποιες αλλαγές από αρχές του 2023 στον κλάδο µας λόγω της ενέργειας, όπου θα πρέπει να προσαρµοστούµε και να δούµε µε ποιον τρόπο θα µπορέσουµε να αντιµετωπίσουµε τις δύσκολες µέρες που έρχονται µπροστά µας.

adb:Σε σχέση µε το 1992 πόσα έχουν αλλάξει στην αγορά και τη δουλειά σας; Ποιες τάσεις έχουν επικρατήσει και τι προβλέπετε για τη συνέχεια;

Είναι προφανές ότι από τις πιο σηµαντικές αλλαγές που έχουν γίνει τις τελευταίες τρεις δεκαετίες στον τοµέα µας είναι η ψηφιοποίηση. Κάποτε τα περίπτερα σχεδιάζονταν στο χέρι, ενώ σήµερα υλοποιούνται µε σύγχρονα προγράµµατα σχεδίασης.  Έχουµε τη δυνατότητα να δηµιουργήσουµε ένα “virtual” περιβάλλον κάποιας έκθεσης ή συνεδρίου και να συνοµιλούµε µε κάποιον µέσω chat. Αδιανόητο στο µυαλό µας πριν από 30 χρόνια! Παρ’ όλα αυτά, είναι δεδοµένο ότι το “live” δεν αντικαθιστά και δεν πρόκειται ποτέ να ξεπεράσει οποιοδήποτε “virtual” περιβάλλον.  Όπως έχω πει πολλές φορές, δεν µπορούµε να αντικαταστήσουµε µια χειραψία µε virtual δεν γίνεται.

adb:Ποια είναι τα επόµενα σχέδια της Vision; Υπάρχουν προγραµµατισµένα βήµατα για το άµεσο µέλλον;

Στη Vision δεν σταµατάµε ποτέ να βλέπουµε νέα οράµατα που θα µας οδηγήσουν σε νέα ταξίδια. Πιστεύω ότι το κοµµάτι της βιωσιµότητας (sustainability) είναι κάτι που θα πρέπει να µας ανησυχήσει τα επόµενα χρόνια για την επόµενη γενιά, και γι’ αυτό δουλεύουµε όλοι µαζί ώστε το 2030 να µπορέσουµε να ολοκληρώσουµε όσο πιο πολύ µπορούµε µια πληθώρα ενεργειών που θα ξεκινήσουν από εµάς προς τους πελάτες µας. Πιστεύω ότι αυτό είναι σήµερα η προτεραιότητά µας, και γι’ αυτόν το λόγο η Vision έχει υπογράψει και συµµετέχει ενεργά στο Net Zero Carbon Events και ευελπιστώ ότι θα ακολουθήσουν πολλές τέτοιες ενέργειες τα επόµενα χρόνια.

adb: Ποιο είναι το προσωπικό σας όραµα για το µέλλον της Vision;

Ωραία ερώτηση και θα προσπαθήσω όσο πιο απλά µπορώ να σας απαντήσω. Πραγµατικά σήµερα, και µετά από όλα αυτά που έχουµε ζήσει τα τελευταία χρόνια, θα έλεγα ότι το όραµά µου είναι να έχουµε την υγεία µας, να χαµογελάµε συχνά και να µην αφήνουµε το άγχος και την καθηµερινότητα να µας καταβάλλουν. Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών συνειδητοποιήσαµε ότι όσο µεγαλύτερη επιτυχία σηµειώνουµε, τόσο µεγαλύτερη θα πρέπει να είναι η ταπεινοφροσύνη και η αφοσίωσή µας προς τους πελάτες µας, ώστε να προσηλωνόµαστε στην αποτελεσµατικότητα και στη συνεχή βελτίωση.

Σας ευχαριστώ για τη συνέντευξη και σας εύχοµαι πάντα επιτυχίες σε όλους σας!