Ημέρα Δράσης για τις ΜμΕ από την Εμπορική
Ημερίδα για τους τρόπους ενίσχυσης των αναγκών και των επιχειρηματικών σχεδίων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, πραγματοποιεί η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα για τους τρόπους ενίσχυσης των αναγκών και των επιχειρηματικών σχεδίων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, πραγματοποιεί η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η έρευνα που θα διεξαχθεί από την PepsiCo-HBH θα καθορίσει το αποτέλεσμα στο spec που «τρέχει» η εταιρεία για το δημιουργικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό σύνθημα «read more, know more, live more» είναι στον «αέρα» η νέα ολοκληρωμένη διαφημιστική εκστρατεία της εφημερίδας Μετρό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιστολή στον Τηλέμαχο Χυτήρη απέστειλε ο εκδότης της Direction Eκδοτικός Οργανισμός, Βαγγέλης Παπαλιός, καταθέτοντας την πρότασή του για τα εκδοτικά προϊόντα ειδικής στόχευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο μόνος λόγος που μπορούμε να φανταστούμε την τόσο μεγάλη μυστικοπάθεια, στο spec για το δημιουργικό της κινητής, είναι ότι έχει προσκαλέσει και εταιρείες που έχουν conflict συμμετοχής. Εντάξει, σωστή η τακτική, αλλά αν κάποιοι πελάτες μάθουν για τις συμμετοχές των διαφημιστικών, δεν νομίζω να ενθουσιαστούν με την ιδέα… Οπότε κάποιοι προβληματίζονται…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συμμετοχή εκπροσώπων από τα online και παραδοσιακά Μέσα, στο φετινό συνέδριο Interact, που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 8-9 Ιουνίου, ανακοίνωσε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Novartis Hellas αναλαμβάνει πρωτοβουλία σε 7 σωφρονιστικά ιδρύματα με σκοπό τη διεξαγωγή ιατρικών εξετάσεων στους κρατούμενους για Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oι DDB Athens, Frank και Leo Burnett έχουν κληθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, στο spec της Wind, διεκδικώντας το διαφημιστικό λογαριασμό της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα πρόσκληση σε διαπραγμάτευση απευθύνει η διοίκηση του ΕΟΤ σε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα εκθέσεων που θα πραγματοποιηθούν σε Ρωσία και Ουκρανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ανάθεση στην CIA MediaNetwork για τη διετία 2011-2012, ολοκληρώθηκε το media spec της Wind, που συγκέντρωσε το μεγάλο ενδιαφέρον της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρώτη εμπειρική έρευνα με τίτλο «Πανελλαδική Έρευνα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για την Παιδεία στα Μέσα» υλοποιεί το ΙΟΜ, σε συνεργασία με το Υπ. Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβείο καλύτερης Οργάνωσης και Εμφάνισης για το κατάστημα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» απέσπασε η Κωτσόβολος από τον ΣΒΕΗΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory