
Τρεις προχωρούν στο Υπουργείο Δικαιοσύνης
Τρεις εταιρείες πήραν το «πράσινο» φως, μετά την αξιολόγηση των δικαιολογητικών στο διαγωνισμό του Υπουργείου Δικαιοσύνης-Γενική Γραμματεία Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις εταιρείες πήραν το «πράσινο» φως, μετά την αξιολόγηση των δικαιολογητικών στο διαγωνισμό του Υπουργείου Δικαιοσύνης-Γενική Γραμματεία Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Le Spot Production επιμελήθηκε την προωθητική ενέργεια της μπίρας Peroni Nastro Azzurro, στο πλαίσιο της χορηγίας της στην 8η Athens Exclusive Designers Week.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέλος της Unilever αποτελεί πλέον η πρώην Coca-Cola GB Marketing Director, Cathryn Sleight, προκειμένου να καλύψει τη θέση της Global Vice President του τμήματος Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Civitas ανέλαβε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, σε ετήσια βάση, προς την εταιρεία Schneider Electric.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Crispin Porter+Bogusky ανέλαβε το χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού του brand σοκολάτας Milka, έπειτα από pitch που πραγματοποίησε η μητρική εταιρεία Kraft Foods και στο οποίο συμμετείχε η Ogilvy & Mather, μαζί με άλλες 2 εταιρείες που δεν έγιναν γνωστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ digital διαφημιστική εταιρεία Eurisko πιστοποιήθηκε από την TUV Hellas για το Σύστημα Διαχειριστικής Επάρκειας που εφαρμόζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του media planning-buying λογαριασμού της για τις αγορές Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης αποφάσισε να προχωρήσει η Indesit, η κατασκευάστρια εταιρεία οικιακού εξοπλισμού που έχει στην κατοχή της τα brands Hotpoint και Ariston.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια αγορά που τα no name αποτελούν περίπου τον κανόνα, η NATKO έρχεται να παρουσιάσει μια επώνυμη πρόταση, και μάλιστα light!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Carat ανέθεσε το σύνολο του λογαριασμού της media planning and buying η FrieslandCampina Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Solid ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της (δημιουργικό και media) η εταιρεία αλλαντικών Brelle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Glue Isobar ανέθεσε η Kellogg το χειρισμό του πανευρωπαϊκού ψηφιακού λογαριασμού της, που αφορά στο σύνολο των brands της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη μια φορά το ελληνικό κράτος εκπλήσσει τους πάντες και ίσως εκεί να οφείλεται και το γεγονός πως κανένας από το χώρο των media δεν έχει ακόμη εκφράσει την αντίδρασή του… Ο λόγος για το πρόγραμμα επιδότησης των εργοδοτικών εισφορών που θα εφαρμόσει άμεσα ο ΟΑΕΔ για συνολικά 200.000 υφιστάμενες θέσεις εργασίας, με στόχο τη διατήρηση τουλάχιστον των διπλάσιων. Πιο συγκεκριμένα, ο ΟΑΕΔ θα επιδοτήσει το 50% της εκάστοτε επιχείρησης που θα ενταχθεί στο πρόγραμμα, προκειμένου να μην χαθεί καμία θέση εργασίας… Το κακό είναι, όμως, πως αφού ψάξαμε τις παραμέτρους του προγράμματος, καταλάβαμε πως αποκλείονται όλες οι επιχειρήσεις που ασφαλίζουν το προσωπικό τους σε Ταμεία διαφορετικά από το ΙΚΑ… Πιο συγκεκριμένα και για να έρθουμε στο δικό μας χώρο, εργοδότες ενός «κατώτερου θεού» φαίνεται να θεωρούνται όσοι έχουν ασφαλίσει το προσωπικό τους στο ΤΑΙΣΥΤ ή το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, καθώς δεν μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες ευεργετικές ρυθμίσεις. Μόνο το κράτος φαίνεται δεν έχει καταλάβει την κρίση πο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory