
Στη Leo Burnett το Υπουργείο Εσωτερικών
Στη Leo Burnett ανέθεσε το Yπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, την προβολή των Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών, μετά από κλειστό spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Leo Burnett ανέθεσε το Yπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, την προβολή των Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών, μετά από κλειστό spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πληροφορίες που την ήθελαν να προχωράει σε διαχωρισμό της, στις εταιρείες που την συνέθεσαν το 2003 (Zenith Media και Optimedia), επιβεβαίωσε η ZenithOptimedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ ζητά τη θέσπιση καταβολής αγγελιοσήμου και στο Internet, προκειμένου να καλυφθούν ασφαλιστικά οι εργαζόμενοι σε αυτό και να αντιμετωπιστεί η \"μαύρη εργασία\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Agent Provocateur, η βρετανική εταιρεία εσωρούχων και πολυτελών αξεσουάρ, εντάσσεται στο πελατολόγιο της Davlas & Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επίθεση προς τη διοίκηση της ATE Bank εξαπολύουν οι εργαζόμενοι της ΑΤΕ Διαφημιστική, κάνοντας λόγο για προσχεδιασμένη εκκαθάριση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην karamella ανέθεσε, για τέταρτη χρονιά, η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) τη διαφημιστική της προβολή, μετά από spec που διενήργησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH V+O Communication ανέλαβε, μετά από κλειστό spec, το λανσάρισμα της νέας μηχανής καφέ Nescafé Dolce Gusto για ζεστά και κρύα ροφήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντίθετες προς τις αρχές ελευθερίας εγκαταστάσεως και της ελεύθερης κυκλοφορίας των κεφαλαίων, έκρινε το Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, τις κυρώσεις που επιβάλλονται στους μετόχους ΑΕ εκμεταλλεύσεως τηλεοπτικού σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διατήρηση της ZenithOptimedia για το χειρισμό του, ύψους 285 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της προχώρησε η γαλλική φαρμακευτική εταιρεία Sanofi-Aventis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δημόσια διαβούλευση έθεσε το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού τα θέματα του internet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Max-Philipp Deitmer για την κάλυψη της θέσης Head of Digital Analytics EMEA προχώρησε η MediaCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σαφή προσανατολισμό κοντά στον κομμωτή, ο Κυριάκος Τσατσαρώνης, γενικός διευθυντής κλάδου επαγγελματικών προϊόντων της L’Oréal Professionnel, αποκαλύπτει στο Estetica τα σχέδια της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory