Πολυνομοσχέδιο για τα ΜΜΕ μέσα στον Γενάρη
Περισσότερη διαύγεια, οργάνωση και οικονομική «υγεία» οραματίζεται για τα ΜΜΕ και την ΕΡΤ ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, αρμόδιος για θέματα ΜΜΕ, Τηλέμαχος Χυτήρης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερη διαύγεια, οργάνωση και οικονομική «υγεία» οραματίζεται για τα ΜΜΕ και την ΕΡΤ ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, αρμόδιος για θέματα ΜΜΕ, Τηλέμαχος Χυτήρης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Σπύρος Πουλίδας αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου και γενικού διευθυντή στην ΙΒΜ για την Ελλάδα και την Κύπρο και διαδέχεται τον Ιωάννη Α. Τερζάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την επίσημη έναρξη υποβολής συμμετοχών στα Euro Effies 2011 ανακοίνωσε τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011 η EACA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη διακοπή της παροχής υπηρεσιών Executive Selection στην ελληνική αγορά αποφάσισε η διοίκηση της Hay Group, μετά από 30 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαγωνισμό προκηρύσσει η Κοινωνία της Πληροφορίας για μια σειρά από ενέργειες δημοσιότητας και επικοινωνίας της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΡΤ προτίθεται να δημοσιεύσει διεθνή διαγωνισμό για τη μεταφορά, διανομή και εκμετάλλευση, παγκοσμίως, των σημάτων της ERTWORLD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ποσό των 10 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Γενική Διεύθυνση Διεύρυνσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για δράσεις πληροφόρησης και επικοινωνίας στον τομέα της διεύρυνσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Γιώργος Κανούσης αποχώρησε από τη free press εφημερίδα Metro μετά από 10 χρόνια συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξαγορές, συγχωνεύσεις και συνεργασίες, επιφυλάσσει το μέλλον για τη διαφημιστική αγορά της Ελλάδας. Τα σενάρια που κυκλοφορούν είναι ήδη αρκετά και άκρως ενδιαφέροντα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ακόμη μεγάλη αποκλειστικότητα για τη Nova καθώς το National Geographic HD το κανάλι των κορυφαίων ντοκιμαντέρ στον κόσμο, εκπέμπει αποκλειστικά και μόνο στην πλατφόρμα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Joshua March δίνει συμβουλές σε brands και επιχειρήσεις σχετικά με την παρουσία και τις marketing ενέργειές τους στα social media, υπογραμμίζοντας παράλληλα την αξία του περιεχόμενου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια Χριστουγεννιάτικη Παραμυθούπολη έχει ζωντανέψει στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων για τους κατοίκους της πρωτεύουσας έως και τις 6 Ιανουαρίου 2011 με την υπογραφή της Adm P.A.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory