H McCann κατά του Human Trafficking
Η McCann Erickson αγγίζει το θέμα του Human Trafficking επικοινωνώντας, μέσα από τρεις καταχωρίσεις, το μέγεθος της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McCann Erickson αγγίζει το θέμα του Human Trafficking επικοινωνώντας, μέσα από τρεις καταχωρίσεις, το μέγεθος της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλο και περισσότερο φαίνεται πως σκέφτονται οι διεθνείς διαφημιστικοί όμιλοι τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να οργανώσουν τα επιμέρους δίκτυά τους για να αντιμετωπίσουν την κρίση και να επανέλθουν στην κερδοφορία. Πρόκειται για τάση που παρατηρείται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό και δημιουργεί σημαντική κινητικότητα μεταξύ των δικτύων και θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως σύντομα θα δούμε σε κάποιες χώρες ιστορικά δίκτυα να συγχωνεύονται. Οι εξελίξεις ακουμπούν και τη δική μας αγορά και ήδη σχετικές συζητήσεις έχουν λάβει χώρα στο εξωτερικό και δεν είναι καθόλου τυχαίο πως τελευταία κυκλοφορούν όλο και πιο πολύ σενάρια για εταιρείες στη χώρα μας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βελτιωμένη ήταν η νέα πρόβλεψη της Zenith Optimedia για την πορεία της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη διατήρηση της OMD International αποφάσισε η EasyJet για το χειρισμό του, ύψους 25 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού media planning-buying λογαριασμού της, μετά τη διεξαγωγή ενός pitch που κράτησε ένα περίπου χρόνο, με την παράλληλη συμμετοχή των Carat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή νέων προσωπικοτήτων, διεθνούς κύρους, συνεχίζεται η καμπάνια του Johnnie Walker με τίτλο «Walk With Giants».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Μ. Τσαμάζ φαίνεται πως θα είναι ο νέος ισχυρός άνδρας του ΟΤΕ, ο οποίος θα διαδεχθεί τον Π. Βουρλούμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πιο αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης έχει εξελιχθεί η τεχνολογία Intext (Bubblebox), καθώς, σε σχέση με τα άλλα online παραδοσιακά μέσα διαφήμισης (banner, text), αυξάνει, μεταξύ άλλων, το brand awareness κατά 13%, σύμφωνα με στοιχεία της comscore.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tους λογαριασμούς των IKEA και Ιntersport ανέλαβε η Initiative ενισχύοντας τις υφιστάμενες σχέσεις συνεργασίας της με τον όμιλο Fourlis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Nova συνεχίζει την καριέρα του ο Αλέξης Καναβός μετά απο σημαντική πορεία στην ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με την θρυλική ποδοσφαιρική ομάδα και παρουσίαση σχετικής καμπάνιας προχωρά η αεροπορική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Managing Director της WFA Stephan Loerke μιλάει στο adbusiness για την εμπιστοσύνη που δείχνει το κοινό στη διαφήμιση, την «ψηφιακή στροφή», αλλά και τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Fuel Athens ανέθεσε την προβολή του το Clickatlife, το νέο site της Ναυτεμπορικής, μετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory