Εξάμηνη παράταση για την απευθείας τιμολόγηση
Όπως αναμενόταν, ανακοινώθηκε τροπολογία με αναδρομική ισχύ για την απευθείας τιμολόγησητων διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως αναμενόταν, ανακοινώθηκε τροπολογία με αναδρομική ισχύ για την απευθείας τιμολόγησητων διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mullen Lowe λανσάρει τον νέο Bravo Καφεκοπτείο, μέσα από ένα νέο σποτ, που βασίζεται στις αληθινές αναμνήσεις των Ελλήνων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναμένεται κορύφωση των αγορών οι διαφημιστές ψάχνουν τρόπους για να προσελκύσουν ακόμα μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών στα μαγαζιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα της Diageo ετοιμάζεται για τις φετινές χριστουγεννιάτικες γιορτές με την παρουσίαση μιας ιδιαίτερης virtual reality εμπειρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία σε ορισμένες συσκευασίες, στο πλαίσιο της φετινής χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Frank & Fame υπογράφει την καμπάνια της νέας εφημερίδας Documento του Κώστα Βαξεβάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 5.805.186 ευρώ ανήλθε η διαφημιστική δαπάνη του ομίλου της Eurobank Ergasias την περίοδο 1/1 - 30/9/2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΣΔΕ άνοιξε δυναμικά το διάλογο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσα από το συνέδριο
«Digital Tranformation: Take it or…leave!»
Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη η νέα διαφημιστική ταινία της Αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος, που υπογράφει δημιουργικά η Frank&Fame.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους κορυφαίους από το χώρο του Αθλητικού Τύπου για τη χρονιά που πέρασε, βράβευσε ο ΠΣΑΤ και μεταξύ άλλων τιμητική διάκριση απέσπασε το βιβλίο του περιοδικού AllStar Basket της Direction, για τον Δημήτρη Διαμαντίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 15,763 εκατ. ευρώ διέθεσε η Τράπεζα Πειραιώς την περίοδο 1/1-30/9/2016 λόγω διαφήμισης, προβολής ή προώθησης σε επιχειρήσεις Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική εταιρεία χρησιμοποιεί έναν πρωτότυπο τρόπο για την αναζήτηση Digital Copywriter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory