Ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τρέχει» σε τηλεόραση, digital και social μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ακόμα και όταν τα φώτα σβήνουν, το πάθος για επιτυχία δεν σβήνει ποτέ!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δημιουργικό υπογράφει η Communication Factory και την παραγωγή η Correct
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH φρεσκάδα δεν είναι απλή υπόθεση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ταινία σκηνοθέτησε ο Γρηγόρης Ρέντης, σε συμπαραγωγή Foss Productions και TopCut-Modiano
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναζητούν τον ορισμό της καλής διατροφής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια 360 καμπάνια για την υγεία της καρδιάς που τα έχει όλα, από έναν χωρισμό μέχρι γόβες και ψητά λαχανικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει, μετά από spec, το σύνολο λογαριασμού και θα έχει την ευθύνη για δημιουργικό, media και την παρουσία του brand στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια με το tagline «κλιματιστικά Juro Pro..η ζωή σε καλύτερο κλίμα!», τρέχει σε τηλεόραση και προσεχώς και digital μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή του νέου spot υπογράφει η Foss Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory