Πρωτοπόρο το Mercedes-Benz Sprinter
Πιο ασφαλές, πιο οικονομικό και πιο... ελκυστικό από ποτέ, είναι το νέο Mercedes-Benz Sprinter, που έχει χαρακτηρίσει μια ολόκληρη γενιά οχημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιο ασφαλές, πιο οικονομικό και πιο... ελκυστικό από ποτέ, είναι το νέο Mercedes-Benz Sprinter, που έχει χαρακτηρίσει μια ολόκληρη γενιά οχημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πολυπληθείς φίλοι του τένις θα έχουν την ευκαιρία στο εορταστικό τριήμερο, να παρακολουθήσουν τηλεοπτικό πρόγραμμα από το 6ο Business Tennis Open 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova προσφέρει την ευκαιρία στο κοινό της Αθήνας, να γνωρίσει τις καινοτόμες υπηρεσίες της, μέσω του Nova Limited Edition Showroom που λειτουργεί στο Golden Hall.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τηλεοπτικό ενδιαφέρον των τηλεθεατών, στην prime time ζώνη της Μεγάλης Εβδομάδας, μοιράζεται ανάμεσα στις νέες σειρές του AΝΤ1 και στα «Κλεμμένα όνειρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bakers Digital στήριξε χορηγικά το πρώτο διαδραστικό συνέδριο για γονείς-bloggers, με την ονομασία «Ψηφιακές Γειτονιές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tribal DDB υπογράφει την online επικοινωνία για τα δυο νέα προϊόντα της Παπαδοπούλου, «Χωριανό» και «Γεύση2».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κυκλοφορία τίθεται σύντομα το τεύχος Μαΐου του Meat News, το οποίο προσεγγίζει αναλυτικά το θέμα του νέου Υγειονομικού Κανονισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Θεόδωρο Αμπατζόγλου ανέθεσε ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Γιάννης Βρούτσης τη διοίκηση του ΟΑΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Πειραιά, την 1η Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί το 4ο Συνέδριο «Κρητική Διατροφή & Υγεία», που διοργανώνει η Ελληνική Διατροφολογική Εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ P&G αποφάσισε να βάλει τέλος στην 80χρονη συνεργασία του brand με τη BBDO, μετακινώντας τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό στη Grey Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Enzyme ανέλαβε τη διαφημιστική επικοινωνία των πολυβραβευμένων προϊόντων της Kaspersky Lab στις αγορές Ελλάδας και Κύπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υψηλότερη τηλεθέαση από την πρώτη μέρα προβολής του, κατάφερε να πετύχει το 3ο live του show Your face sounds familiar στον AΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory