Πρώτος ο Σουλεϊμάν τη Δευτέρα
Σταθερά πρώτος στον πίνακα τηλεθέασης είναι ο \"Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής\", αφήνοντας πίσω με σημαντική διαφορά τους αντιπάλους του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερά πρώτος στον πίνακα τηλεθέασης είναι ο \"Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής\", αφήνοντας πίσω με σημαντική διαφορά τους αντιπάλους του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμες on demand στην ελληνική τηλεόραση, μέσω του hol video club, είναι από την 1η Μαρτίου οι πολυβραβευμένες ταινίες της Miramax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αξία της Δημιουργικότητας, την οποία επιβραβεύει το Φεστιβάλ των Καννών, επικεντρώθηκε η παρουσίαση με τίτλο \"Δημιουργικότητα ή-ίσον Πωλήσεις;\" των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιος είναι ο Ανδρέας Καλαντζόπουλος, που έβαλε πριν μερικές μέρες την υπογραφή του στη συμφωνία της Philip Morris με την ελληνική Κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος CEO της Mύθος Ζυθοποιία, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης μίλησε στο RetailBusiness για τις θετικές επιδόσεις της εταιρείας και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά μπίρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉταν μια περίεργη εβδομάδα με τον Ανάδρομο Ερμή να επηρεάζει τους πάντες και τα πάντα, έρχονται τρελές εξελίξεις στην αγορά μας αλλά αυτές θα τις πούμε εν ευθέτω χρόνω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αντίθεσή της με τις μειώσεις μισθών στην Ελλάδα εξέφρασε η Barilla Hellas, διαψεύδοντας δημοσιεύματα, που ακολούθησαν τη συνάντηση των πολυεθνικών με το Υπ. Ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δεύτερη εκδήλωσή του, με τίτλο DISRUPT GREECE, πραγματοποιεί την Τρίτη 5 Μαρτίου το ID-CG (Industry Disruptors-Game Changers).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, από το Hellenic CIO Forum, το 2ο CIO Forum, με θέμα «Big Data Revolution».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 60 χρόνια της στην προσφορά υπεύθυνου και αποτελεσματικού marketing ετοιμάζεται να γιορτάσει η World Federation of Advertisers (WFA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλή αξία έχει για την Κατερίνα Τσεμπερλίδου, την ψυχή για πολλά χρόνια της ΑΔΕΛ, η αναγόρευσή της σε επίτιμο μέλος της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαυτισμένος με την ΑΔΕΛ o Tάκης Κιουσόπουλος, μιλάει για τη διάκριση που δεν είχε φανταστεί ποτέ πως θα λάμβανε στα 42 χρόνια που εργάστηκε στο χώρο της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory