Νικητής ο Λαζόπουλος την Τρίτη
Το \"Αλ Τσαντίρι Νιουζ\" βρέθηκε ξανά στην κορυφή της τηλεθέασης το βράδυ της Τρίτης, φτάνοντας στο 37,6% στο γενικό σύνολο και στο 38,2% στα νεανικά κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο \"Αλ Τσαντίρι Νιουζ\" βρέθηκε ξανά στην κορυφή της τηλεθέασης το βράδυ της Τρίτης, φτάνοντας στο 37,6% στο γενικό σύνολο και στο 38,2% στα νεανικά κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική τους συμμαχία για την περαιτέρω ανάπτυξη του portal MSN.gr ανακοίνωσαν, η Microsoft Online Media Publishing και η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Τελετή Απονομής, που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη, κορυφώνεται η πρώτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πιο ρευστή φάση της διαφημιστικής αγοράς, σκεφτήκαμε να ακούσουμε κάποιες… solid θέσεις από τον Δημιουργικό Διευθυντή της Solid Σπύρο Αρώνη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δυναμικό της με τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, ενώνει η θυγατρική MULTIMEDIA A.E., προκειμένου να αντιμετωπίσει την επιχειρηματική κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆκρως επιτυχημένη είναι η πορεία, που σημειώνει στους πίνακες τηλεθέασης η καθημερινή απογευματινή σειρά του MEGA, «Κλεμμένα Όνειρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπαγωγή της στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα, φέρεται να έχει αιτηθεί η εταιρεία επίπλων NEOSET.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Ελληνικά Βραβεία Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον, απονέμει ο ΠΑΣΕΠΠΕ σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εταιρικό της website με την πλούσια σε περιεχόμενο ψηφιακή πλατφόρμα Coca-Cola Journey αντικαθιστά η The Coca-Cola Company.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένο επιστρέφει στην ελληνική αγορά το Fiat Linea, το μικρομεσαίο σεντάν της Fiat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοσοστό 26,6% έλαβε η ελληνική ταινία «Η κληρονόμος» που προβλήθηκε το βράδυ της Κυριακής στο Mega, δίνοντας στο κανάλι την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ7 τρόποι να κτίσετε μια μάρκα σαν τον Bond και όλα όσα μας άρεσαν ή/και μας στείλατε την εβδομάδα που πέρασε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory