Η spread-it για το Sweete Stevia
Η spread-it ανέλαβε για λογαριασμό της Pharmaserve Lilly, την υλοποίηση word-of-mouth καμπάνιας για το φυσικό γλυκαντικό Sweete Stevia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ spread-it ανέλαβε για λογαριασμό της Pharmaserve Lilly, την υλοποίηση word-of-mouth καμπάνιας για το φυσικό γλυκαντικό Sweete Stevia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία 13 νέων τηλεοπτικών spots για τα παιχνίδια της Hasbro Ελλάς, προχώρησε, σε συνεργασία με την Pan Entertainment, η AWG Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευκολύνσεις σε ζητήματα ίδρυσης/λειτουργίας των πρακτορείων Τύπου, περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για την έγκριση του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2013-2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιστολή προς τους 280 εναπομείναντες (από τους 500 συνολικά) εργαζομένους του ομίλου του, ο Αντώνης Λυμπέρης εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στο λουκέτο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον δρόμο της ΙΜΑΚΟ ακολούθησε και η Liberis Publications, ενώ η επόμενη εβδομάδα θα κρίνει την πώληση τίτλων, το οριστικό λουκέτο, την πτώχευση ή την ένταξη στο άρθρο 99.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο online προορισμό για τη σύγχρονη μητέρα δημιούργησε και λάνσαρε πριν μερικές μέρες η Nestlé Ελλάς, το manamia.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθνική πρωτοβουλία με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αναλαμβάνει το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα ΕΚΕ στα Δημοτικά Σχολεία των Νομών της Κρήτης, έτρεξε η INTERSPORT με τη βοήθεια της Solid Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Λάκης Λαζόπουλος ανέβασε τον Alpha στην κορυφή της τηλεθέασης, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι όσοι βρίσκονται απέναντί του, δεν μπορούν να τον συναγωνιστούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγός Επικοινωνίας του Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών είναι για τρίτη συνεχή χρονιά το Sport24 της 24 Media Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γ. Σκλήκας, λίγο πριν αναλάβει καθήκοντα Executive Director Consumer Products Europe, μιλά στο Retail Business για την πορεία της Friesland Campina.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση μέχρι και τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου, πήραν οι ενδιαφερόμενοι για την υποβολή συμμετοχών στα Effie Hellas 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory