Alfa Romeo: Νέα πακέτα QV Sportiva
Νέο πακέτο εξοπλισμού, εμπνευσμένο από την Quadrifoglio Verde, προσφέρει από τα τέλη Σεπτέμβρη η Alfa Romeo για τη MiTo και την Giulietta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο πακέτο εξοπλισμού, εμπνευσμένο από την Quadrifoglio Verde, προσφέρει από τα τέλη Σεπτέμβρη η Alfa Romeo για τη MiTo και την Giulietta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχοντας κάνει την πρώτη του εμφάνιση στα ελληνικά νοικοκυριά το 1947, το Βιτάμ κλείνει φέτος 65 χρόνια γεύσης και σωστής τροφής και το γιορτάζει ανανεώνοντας την εμφάνισή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση για διασκέδαση στη μεγάλη γιορτή που στήνεται στη Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια της 77ης ΔΕΘ, απευθύνει ο μέγας χορηγός του προγράμματος συναυλιών, Ρετσίνα ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχουμε συνηθίσει, όταν προβάλλονται Αγώνες και ειδικά τελετές λήξης και έναρξης στην μικρή οθόνη να γράφουμε για ρεκόρ τηλεθέασης. Στην τελετή λήξης των 14ων Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου όμως, δεν συνέβη το ίδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε κι επίσημα μέσα στον Αύγουστο, η συγχώνευση των On Telecoms και Vivodi, μέσω απορρόφησης της δεύτερης από την πρώτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καθημερινή μάχη για την σκυτάλη της πρωτιάς μεταξύ των δύο σειρών του Mega «Sila» και «Ευτυχισμένοι μαζί» είναι γεγονός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook να συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ιδέας που θα κάνει τον κόσμο μας πιο χαρούμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το Diploma in Digital Marketing του CAM, προσφέρει από τον ερχόμενο Οκτώβριο η ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λογότυπό της επανασχεδίασε η εταιρεία φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και φυσικών καλλυντικών ISOPLUS, ώστε να εκφράζει ξεκάθαρα τις αρχές και τον τρόπο λειτουργίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τέσσερις αρθρωτές και συνεχόμενες ενότητες (26/9, 3/10, 17/10 και 24/10) θα πραγματοποιηθεί το φετινό εξειδικευμένο workshop με τίτλο «Παρ’το αλλιώς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επίσημη διαδικτυακή της παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εγκαινίασε η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., με το μήνυμα \"Ταχύτερα στο Μέλλον\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακατατάξεις στην Fortune καθώς αποχωρεί από την εταιρεία o, μέχρι σήμερα, Γενικός Διευθυντής της, Αντώνης Γκουρτσούλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory