Στη σέντρα Ολυμπιακός & Nova!
Μαζί με την έναρξη των υποχρεώσεων του Ολυμπιακού στο φετινό Champions League, ξεκινούν και οι αποκλειστικές μεταδόσεις της Nova για την κορυφαία διοργάνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με την έναρξη των υποχρεώσεων του Ολυμπιακού στο φετινό Champions League, ξεκινούν και οι αποκλειστικές μεταδόσεις της Nova για την κορυφαία διοργάνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bold Ogilvy υπογράφει την τελευταία καμπάνια της Kraft Foods, για το λανσάρισμα της νέας Merenda Crunchy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYψηλά μερίδια τηλεθέασης έλαβε την Τρίτη ο αγώνας της Εθνικής Ελλάδας με τη Λιθουανία, που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Απολογισμό της για τη Βιωσιμότητα και τη Δημιουργία Αμοιβαίου Οφέλους για το 2011 ολοκλήρωσε η Nestlé Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση των ειδησεογραφικών και lifestyle sites, βρέθηκαν τον Αύγουστο και για τέταρτο συνεχόμενο μήνα, τα Newsbomb.gr και Gossip-tv.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα στο 64ο Κογκρέσο της WAN, που πραγματοποιήθηκε στο Κίεβο, ήταν η εφημερίδα \"Δημοκρατία\", σαν ένα από τα case studies της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρακολουθήστε το διαφημιστικό σποτ του νέου τεύχους του περιοδικού ALLSTAR BASKET που βρίσκεται στα περίπτερα από την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μέσα αναμένεται να αξιοποιήσει τον Οκτώβριο μεγάλος παίκτης από το χώρο του οικιακού εξοπλισμού, προκειμένου να προωθήσει το πρόγραμμα προσφορών, που θα «τρέξει» στη ναυαρχίδα του…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διεκδίκηση νέων πελατών, κυρίως δε του δημοσίου τομέα, φοβούνται ότι θα κολλήσουν όσες εταιρείες επικοινωνίας επιλέξουν το δρόμο του άρθρου 99, προκειμένου να προστατευθούν από τους πιστωτές τους. Και τούτο γιατί το Δημόσιο φοβάται να συνεργαστεί για το φόβο των Ιουδαίων (bloggers και κάθε είδους επικριτές) με αδύναμες οικονομικά εταιρείες. Κατά τα άλλα η ιδιωτική αγορά δείχνει να καταλαβαίνει και δίδει ψήφο εμπιστοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέχεια στο σίριαλ περί δημιουργίας «κόκκινου» καναλιού δίνουν οι συναντήσεις που πραγματοποιεί με ανθρώπους του τηλεοπτικού χώρου εκπρόσωπος του γνωστού εφοπλιστή και μεγαλοπαράγοντα του ποδοσφαίρου. Πάντως, η πιο πιθανή προοπτική σχετίζεται με το ενδεχόμενο εξαγοράς περιφερειακού σταθμού από καναλάρχη που θα διατηρήσει τον πανελλαδικό του σταθμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχής ήταν η τελετή ανακοίνωσης και η βράβευση των τριών νικητριών ομάδων του 2ου Διαγωνισμού Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής “ECOTROPHELIA 2012”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Corporate Affairs Excellence Awards προκηρύσσει ο ΤΕΥΠ της ΕΕΔΕ, επιδιώκοντας να ενθαρρύνει και να στηρίξει όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory