Ημερίδα από COSMOTE και Ελληνικό Παιδικό Μουσείο
Μία ημέρα ειδικά αφιερωμένη στα παιδιά των οικογενειών που συμμετέχουν στο «Πρόγραμμα Αλληλεγγύης στην Οικογένεια», διοργάνωσαν COSMOTE, Κ.Υ.Α.Δ.Α. και Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ημέρα ειδικά αφιερωμένη στα παιδιά των οικογενειών που συμμετέχουν στο «Πρόγραμμα Αλληλεγγύης στην Οικογένεια», διοργάνωσαν COSMOTE, Κ.Υ.Α.Δ.Α. και Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Melina May Α.Ε., η οποία ανήκει στον όμιλο Prooptiki Holdings, εκπροσωπεί πλέον στην Ελλάδα και την Κύπρο την εταιρεία La Redoute.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη μια μέρα, η σειρά Sila του Mega \"έκλεψε\" την πρωτιά στην τηλεθέαση, συγκεντρώνοντας μερίδιο 38,2%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο στο σύνολο των ιστοσελίδων στην Ελλάδα, αναδείχτηκε τη Δευτέρα 27 Αυγούστου το Newsbomb, σύμφωνα με όσα έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα καμπάνια \"τρέχει\" η Coca Cola, μέσω της οποίας παρουσιάζει τον τρόπο για να «πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο» και να ανακαλύψουμε χιλιάδες λόγους για να είμαστε αισιόδοξοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΕΡΤ επαναδιαπραγματεύεται τους όρους των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Τσάμπιονς Λιγκ και αυτό ίσως να σημαίνει λιγότερα έσοδα για τις ομάδες. Ακόμη και για τον Ολυμπιακό που έχει υψηλές προσδοκίες σε σχέση με πέρσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη νέα web εκπομπή \"SUPER BALL, Τα αθλητικά της Κυριακής\", τα Sport24.gr & Contra.gr της 24 MEDIA, συνεχίζουν τη ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη της αθλητικής επικαιρότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο για να συνεχιστεί το καλοκαίρι, βρήκε ο Nescafé® Frappé, που δίνει την ευκαιρία σε όσους το επιθυμούν, να επιβιβαστούν στο πιο funky beach bus της πόλης μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως ήταν αναμενόμενο, η σειρά Sila έκλεψε για ακόμη μια βραδιά τις εντυπώσεις και κέρδισε την πρωτιά στο πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» καλεί και φέτος όλους να συμμετάσχουν στην πανελλαδική εκστρατεία συγκέντρωσης σχολικών ειδών για τα παιδιά, οι οικογένειες των οποίων αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες αυτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πρόσωπα της τηλεόρασης επιστρέφουν, με αποτέλεσμα οι μάχες τηλεθέασης να αρχίζουν να αποκτούν νέο ενδιαφέρον. Την Κυριακή, βέβαια, συνεχίστηκαν για ακόμη μια βραδιά οι επαναλήψεις στα προγράμματα των περισσότερων καναλιών πλην της πρωινής ενημερωτικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ανεξόφλητες οφειλές του Δημοσίου προς την εταιρεία έκαναν την Civitas να καταφύγει στην επιλογή της αίτησης υπαγωγής στο άρθρο 99.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory