Συνεχίζουν μαζί Skylogic-CIVITAS
Η εταιρεία δορυφορικών ευρυζωνικών υπηρεσιών Skylogic ανανέωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά τη συνεργασία της με τη CIVITAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δορυφορικών ευρυζωνικών υπηρεσιών Skylogic ανανέωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά τη συνεργασία της με τη CIVITAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ρίτα Κούρκουλου απο τις 15 Ιουλίου έχει αναλάβει καθήκοντα Εμπορικής Διευθύντριας στην DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδη μετά από φόρους 11,3 εκατ. ευρώ και παραγωγή ασφαλίστρων 223,7 εκατ. ευρώ για την INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ υψηλή τηλεθέαση για το MEGA εξασφάλισε και η επανάληψη του \"Ευτυχισμένοι Μαζί\" που τη Δευτέρα πήρε την πρώτη θέση στο top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη απήχηση είχε η ενέργεια “Campari Your Way….” την οποία και επιμελήθηκε η econcept web marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο τηλεοπτικό σποτ δημιούργησε η McCann Erickson για την Amita Motion και την Ημέρα Θετικής Ενέργειας 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρονιά μεγάλων αλλαγών, στο πεδίο των αθλητικών τηλεοπτικών μεταδόσεων είναι η φετινή, καθώς η… σέντρα, βρίσκει σημαντικές διοργανώσεις (κατά βάση ποδοσφαιρικές) υπό διαφορετική στέγη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δελτίο ειδήσεων του Mega είχε την τιμητική του το βράδυ της Κυριακής, με την επικαιρότητα να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο και την τηλεθέαση στο κόκκινο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τάκης Κιουσόπουλος, Communication Consultant και μια από τις σημαντικότερες μορφές στην εγχώρια αγορά διαφήμισης, μιλά για τις ιδιότητες που φέρνουν τον άνθρωπο κοντά στην επιτυχία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόφαση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη διορίστηκε νέο διοικητικό συμβούλιο στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερή αξία αποτελούν οι τούρκικες σειρές για τα κανάλια, καθώς βρίσκονται αμετακίνητες εδώ και καιρό στην πρώτη τριάδα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της Civitas εντάχθηκε η Θάλεια Γελαδάκη, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα επικεφαλής του τμήματος digital της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory