Ο Λάκης ήταν ο κυρίαρχος της Τρίτης!
Ο Λάκης Λαζόπουλος έβγαλε, με την επιστροφή του, «νoκ αουτ» τους τηλεοπτικούς του αντιπάλους το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Λάκης Λαζόπουλος έβγαλε, με την επιστροφή του, «νoκ αουτ» τους τηλεοπτικούς του αντιπάλους το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια για το Sunsilk Keratinology, «έτρεξε» το MSN.gr για λογαριασμό της Unilever, υλοποιώντας το “Filmstrip”, ένα από τα «Rising Stars” formats του IAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια σημαντική πρωτοβουλία παγκόσμιας προβολής της Ελλάδας, το Breakthrough Greece, παρουσίασε το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υποχρέωση στην ΕΡΤ να επαναφέρει τη μετάδοση του αγγλικού και γαλλικού Euronews, καθώς και να επιτρέψει αυτή του ελληνικού, επέβαλε το ΕΣΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάποιοι λένε πως τουλάχιστον ένα σημαντικό spec θα τρέξει σύντομα στον τραπεζικό τομέα. Το σενάριο, όμως, μάλλον δεν θα επαληθευθεί. Προς το παρόν τουλάχιστον…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Χρήστος Ράπτης μετά το iefimerida, σκέπτεται σοβαρά τη δημιουργία και έτερου δημοσιογραφικού site από την ίδια ή και εμπλουτισμένη ομάδα, ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενη έκδοσης εφημερίδας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη φράση «ούτε τώρα ούτε στο άμεσο μέλλον» απάντησε ο διευθυντής του Έθνους, Θανάσης Τσεκούρας, σε ερώτηση συνεργάτη της εφημερίδας για το ενδεχόμενο συγχώνευσης της «Πήγασος» με τον ΔΟΛ. Το σενάριο πάντως έκανε λόγο για συγχώνευση ή απορρόφηση και για δημιουργία υπερ-ομίλου που στην πορεία θα έσπαγε στα δύο, σε «κακό» και «καλό», με το υγιές κομμάτι να διατηρεί τις βιώσιμες δράσεις και το μη υγιές να έπαιρνε στον Καιάδα, εργαζομένους, τίτλους και στελέχη…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ποσοστό του στο μετοχικό κεφάλαιο του ΔΟΛ σε 92,1% περίπου, αύξησε ο Σταύρος Ψυχάρης κι αποτελεί, πλέον, τον απόλυτο μέτοχο του Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H late prime time ζώνη του ΑΝΤ1 ήταν ο βασικός πρωταγωνιστής στον πίνακα τηλεθέασης της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον πανευρωπαϊκό αριθμό 112, σχεδίασε και υλοποίησε η mscomm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις 5 νικήτριες που θα εργαστούν σε ένα κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους για έναν ολόκληρο χρόνο, ανέδειξε το πρόγραμμα Vodafone World of Difference.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Google καλεί όλους τους μαθητές να σχεδιάσουν το λογότυπό της, με θέμα «Η Ελλάδα μου», στο πλαίσιο του δημιουργικού διαγωνισμού Doodle 4 Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory