Τι έρχεται σε Ψυχαγωγία & ΜΜΕ
Την εικόνα στον Κλάδο της Ψυχαγωγίας & των ΜΜΕ για το διάστημα 2012-2016 στην Ελλάδα και τον Κόσμο επιχειρεί να σκιαγραφήσει η σχετική Ετήσια Επισκόπηση της PwC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εικόνα στον Κλάδο της Ψυχαγωγίας & των ΜΜΕ για το διάστημα 2012-2016 στην Ελλάδα και τον Κόσμο επιχειρεί να σκιαγραφήσει η σχετική Ετήσια Επισκόπηση της PwC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεδομένη θεωρείται η συνεργασία σε υψηλό επίπεδο –δεν γνωρίζουμε αν οι υπηρεσίες παρέχονται με το αζημίωτο- πρώην προβεβλημένου στελέχους του ΠΑΣΟΚ με την Κουμουνδούρου. Όσοι θεωρούν το σενάριο ευφάνταστο, ας δουν διαδοχικά και σε συνέχειες τις εμφανίσεις του 37χρονου αρχηγού και σίγουρα θα καταλάβουν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλίμα Megaλης ανασφάλειας στο κανάλι με το θρίλερ της ανακεφαλαιοποίησής του, λόγω αδυναμίας αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά 10 εκατ. ευρώ και συνεπακόλουθης επιβράδυνσης στη διαδικασία έκδοσης του ομολογιακού δανείου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβληματισμός επικρατεί στην αγορά μιας και ακούγεται ότι διαφημιζόμενοι που δε δικαιολογούνται, καθυστερούν τις πληρωμές τους στις διαφημιστικές και όχι μόνο, αναμένοντας τα αποτελέσματα των εκλογών…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του Διευθυντή Προγράμματος του Love Radio 97,5, ανέλαβε από τις 11 Ιουνίου ο Δισκογραφικός Παραγωγός, Συνθέτης και Eρμηνευτής Αντώνης Παπαβομβολάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πορεία του στην ελληνική αγορά ξεκινά το νέο Fiat Strada, με στόχο να συνεχίσει την καριέρα του προκατόχου του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω στην ανάπτυξη ενός νέου πρωτότυπου concept για το Campari, εργάζεται εδώ και μερικές μέρες η econcept online communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι βρεφικές πάνες Libero πραγματοποιούν το Libero Day (24/6), μέρος των εσόδων του οποίου θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MSPS ανέλαβε για δεύτερη συνεχή χρονιά για λογαριασμό της The Coca-Cola Company την καμπάνια experiential marketing για το προϊόν illy issimo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο τουρκικές σειρές, Asi και Sila, δίνουν τη μάχη τους να κατακτήσουν το ελληνικό κοινό, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο. Ποια τα κατάφερε την Πέμπτη;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των εκλογών της 17ης Ιουνίου, η Wind στο πλαίσιο «στήνει» για δεύτερη φορά την «ψηφιακή κάλπη» μέσω του νέου, υψηλών ταχυτήτων, 3G δικτύου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory