
Μαζί REPORTER και Πρώτο Θέμα
Μαζί με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου το οικονομικό & επιχειρηματικό περιοδικό REPORTER.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου το οικονομικό & επιχειρηματικό περιοδικό REPORTER.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλος νικητής της φετινής τηλεοπτικής σεζόν έχει αναδειχθεί η εκπομπή «Πρωινό mou» στο Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρωτοποριακό εργαλείο διαδικτυακών μετρήσεων, Webrating, που δημιούργησαν V-net και Abacus Research, παρουσιάστηκε στο ΟΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα φέρνουν τα πάνω-κάτω στην συμφωνία της ΤAF με τον ΕΣΑΚΕ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των 12 ομάδων (πλην Ολυμπιακού και Παναθηναικού) τns Α1 μπάσκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πάνος Λειβαδάς, πολιτικός επιστήμονας και επικοινωνιολόγος, ορίστηκε νέος γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, διαδεχόμενος τον Νίκο Καραχάλιο, ο οποίος παραιτήθηκε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Standout σχεδίασε την ταυτότητα και ανέπτυξε την προσωπικότητα των RETAILBUSINESS AWARDS 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Communications Director του τμήματος Sales Management της Tetra Pak International, στη Λωζάννη, αναλαμβάνει η Ειρήνη Γεδεών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής στο top 10 της Τετάρτης ήταν, για ακόμη μια φορά, η καθημερινή σειρά του Mega \"Kλεμμένα όνειρα\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσβαση στις υπηρεσίες ιδιωτικής θέασης της Nova, θα έχουν πλέον οι ένοικοι του γνωστού ξενοδοχείου της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡάδιο Αρβύλα και Όλα Μπάχαλο συνεχίζουν να είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές στη ζώνη του late time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beyond Communications οργάνωσε και υλοποίησε την φιλανθρωπική δράση της εταιρείας Ralph Lauren με σκοπό την ενίσχυση του έργου του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid σχεδίασε και διοργάνωσε το διήμερο συνέδριο για τα 40 χρόνια της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory