Δεν μπαίνει στον Πτωχευτικό η Ελευθεροτυπία
Δεν εγκρίθηκε, τελικά, από το Πρωτοδικείο η αίτηση της \"Χ.Κ. Τεγόπουλος\" για υπαγωγή της εταιρείας στα άρθρα 99-105 του Πτωχευτικού Κώδικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν εγκρίθηκε, τελικά, από το Πρωτοδικείο η αίτηση της \"Χ.Κ. Τεγόπουλος\" για υπαγωγή της εταιρείας στα άρθρα 99-105 του Πτωχευτικού Κώδικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον δεύτερο ημιτελικό της Eurovision πρόβαλε το βράδυ της Πέμπτης η ΝΕΤ, φέρνοντας αναταραχή στη ζώνη του prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Γενικός Γραμματέας του «Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων», Γιώργος Βερνίκος, ανέλυσε τους κινδύνους που διατρέχει ο θαλάσσιος τουρισμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας κλιματικής ουδετεροποίησης της συνολικής λειτουργίας της, ανακοίνωσε η EuroCharity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα υποψήφια websites για τη λήψη βραβείου Ermis στην κατηγορία Digital-Websites-Travel/Entertainment/Leisure/Media, είναι το Palo.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις καταστροφικές συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά, για την ιδιωτική τηλεόραση και την τηλεοπτική διαφήμιση, αναφέρθηκε ο Ross Biggam.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια άλλο ένα βράδυ, αυτό της Τετάρτης, οι \"Βασιλιάδες\" του Mega παρέμειναν στην κορυφή της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜνημόνιο συνεργασίας για την κατασκευή ενός νέου οχήματος, υπέγραψαν οι Fiat Group Automobiles S.p.A. και η Mazda Motor Corporation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unlimited Creativity υπογράφει το νέο εικαστικό για τα ψυγεία ΕΒΓΑ, που είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 23 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση Portfolio Night 10, στα γραφεία της Bold Ogilvy, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη LoveD ανέθεσε η Philips Hellas, μετά από spec, τη διαχείριση της συνολικής της παρουσίας στα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ημιτελικός της Eurοvision κέρδισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινό την Τρίτη, με αποτέλεσμα το κρατικό κανάλι να βρεθεί στη δεύτερη θέση τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory