Τον Απρίλιο η 4η Έκθεση ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
Με στόχο να αλλάξει το επιχειρηματικό τοπίο, πραγματοποιείται η 4η Έκθεση «ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ. Μεταποίηση-Συσκευασία-Logistics 2013».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με στόχο να αλλάξει το επιχειρηματικό τοπίο, πραγματοποιείται η 4η Έκθεση «ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ. Μεταποίηση-Συσκευασία-Logistics 2013».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου, εκδήλωση στο Allou! Fun Park, με τους Κατερίνα Τσάβαλου, Ελένη Πετρουλάκη και Ορέστη Καρνέζη, για το σύλλογο «ΕΛΠΙΔΑ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλυτικά στοιχεία για την πραγματική οικονομική και εργασιακή κατάσταση των εταιρειών-μελών της, ζητεί η ΕΔΕΕ έως τις 25 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την H+K Strategies επέλεξε η Safilo Hellas για την εκδήλωση εγκαινίων των νέων εγκαταστάσεών της στην Ηλιούπολη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν είναι στις άμεσες προθέσεις της Εθνικής Τράπεζας να βγάλει στο «σφυρί» τους Ρ/Σ των Liberis Publications, «Best 92.6» και ο «VFM 88.3».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται κανονικά η έκδοση της «Ημερησίας» και «Η» Σαββατοκύριακου, καθώς και η λειτουργία του imerisia.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται η στήριξη των πολυεθνικών στην εγχώρια αγορά και την ελληνική οικονομία. Η κίνηση της Henkel να επαναφέρει την παραγωγή των Απορρυπαντικών και Καθαριστικών Σπιτιού στην Ελλάδα και η δημιουργία από την Procter & Gamble, ενός υπερσύγχρονου κέντρου έρευνας και καινοτομίας στο Μαρούσι Αττικής για τη δημιουργία και τον σχεδιασμό νέων προϊόντων δείχνουν πως ελπίδα υπάρχει…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μόλις μία εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του Opel ADAM στην αγορά, οι παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη έχουν κιόλας ξεπεράσει τις 20.000!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην προώθηση νέου κι ανασχεδιασμένου portal προχώρησε η εταιρεία SingularLogic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα «Κλεμμένα όνειρα» κέρδισαν σε εντυπώσεις και αριθμούς την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναρμόδια δηλώνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, μετά την προσφυγή του νομικού τμήματος του ΔΟΛ εναντίον της Focus Bari για τις έρευνες ακροαματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στοιχεία για τον αριθμό των επιχειρήσεων που αιτήθηκαν υπαγωγή στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα το 2012, δόθηκαν στη δημοσιότητα. Ποιες προέρχονται από τον χώρο της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory