Η ΜΑΒ για τις BMW και ΕΟΕ
Την υπογραφή της MAB φέρει το βασικό εικαστικό και το μήνυμα της χορηγικής συνεργασίας μεταξύ BMW Group Hellas και Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της MAB φέρει το βασικό εικαστικό και το μήνυμα της χορηγικής συνεργασίας μεταξύ BMW Group Hellas και Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετική είναι η αποδοχή της νέας νομοθετικής ρύθμισης για την υπαίθρια διαφήμιση από το διαφημιστικό χώρο, σύμφωνα με την Ένωση Ερμής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Μagnet ανέλαβε το σύνολο του λογαριασμού επικοινωνίας (δημιουργικό και media) της Proton Bank μετά από spec, που «έτρεξε» η τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAντιμέτωποι με περισσότερες σειρές και εκπομπές, βρέθηκαν το βράδυ της Πέμπτης οι Βασιλιάδες, ωστόσο τερμάτισαν πρώτοι για ακόμη μια φορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα επιτυχημένο ήταν το 2011 για την Alfa Romeo, με το ευρωπαϊκό μερίδιο της φίρμας να αυξάνεται κατά 25% χάρη στη Giulietta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαδοχή εικόνων, που καταλήγει στην παρασκευή του illy espresso, μέσω του συστήματος illy Iperespresso, περιγράφει η TBWA\\Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ενδιάμεσα οικονομικά αποτελέσματα για την τρίμηνη περίοδο που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου, ανακοίνωσε η ΟΠΑΠ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Βασιλιάδες αποτελούν, αναμφισβήτητα, το αγαπημένο πρόγραμμα των τηλεθεατών στην prime time ζώνη και για ακόμη μια βραδιά, αυτή της Τετάρτης, χτύπησαν υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αθανάσιος Παπανδρόπουλος γράφει για το νέο δικομματισμό που προέκυψε στην Ελλάδα, μετά τις εκλογές της 6ης Μαΐου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MAD, με τη χορηγία της Vodafone, διοργανώνουν για 9η συνεχή χρονιά τα MAD Video Music Awards 2012 by Vodafone τα οποία φέτος είναι αφιερωμένα στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πόλη «θαύμα», τη «Μικρόπολις 3» θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και φέτος τα παιδιά, μέσα από θεματικές γειτονιές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις λεπτομέρειες λειτουργίας της Smart Moving Media, που εξειδικεύεται στην οργάνωση και υλοποίηση Road Shows, μας δίνει ο Μάρκος Τζιμόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory