Η Μινέρβα δίπλα στην ελληνική κοινωνία
Το έργο Μη Κυβερνητικών Οργανισμών και φορέων που δρουν υπέρ ευπαθών κοινωνικά ομάδων και παιδιών σε ανάγκη, στήριξε το τελευταίο τρίμηνο η Μινέρβα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το έργο Μη Κυβερνητικών Οργανισμών και φορέων που δρουν υπέρ ευπαθών κοινωνικά ομάδων και παιδιών σε ανάγκη, στήριξε το τελευταίο τρίμηνο η Μινέρβα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον κόσμο της Ανταρκτικής βάζει τον χρήστη το νέο www.krill.gr της myelements και του παρουσιάζει τις μοναδικές ιδιότητες και οφέλη του KRILL OMEGA3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εβδομάδα που πέρασε υπήρξαν δύο σημαντικές εξελίξεις για τον τρόπο που επικοινωνούμε στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά έπεσαν στην αντίληψή μας κι άλλα ενδιαφέροντα. Θα τα πούμε όλα εδώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο τηλεοπτικό σποτ για το brand Zewa, που ηγείται στην ελληνική αγορά, παρουσίασε η SCA, σε συνεργασία με την Publicis Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις δραστηριότητές της στην περιοχή της Θεσσαλίας διευρύνει η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., με το άνοιγμα νέου καταστήματος στα Τρίκαλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε ποσοστό 39,6% στο γενικό σύνολο, τo 11ο live του Dancing With The Stars κατάφερε να βρεθεί στη πρώτη θέση στον πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία για την παραγωγή και προώθηση μιας νέας WEB TV εκπομπής αθλητικού περιεχομένου, προχωρούν οι Vermantia, 24 MEDIA και Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φανατικούς τηλεθεατές φαίνεται ότι έχει αποκτήσει το τούρκικο σίριαλ «Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής» καθώς για ακόμη μια βραδιά (Πέμπτη) βγήκε νικητής στην τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρούσα στον διαγωνισμό «Winter Marathon», που θα γίνει στα τέλη Ιανουαρίου, θα είναι η ιστορική Alfa Romeo Giulia TI Super.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ευκαιρία στο χρήστη να δημιουργήσει θήκη και skin για την κινητή συσκευή του, που θα έχει το προσωπικό του στιλ, προσφέρει το wrappz.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στελέχη των δυο εταιρειών έδωσαν λεπτομέρειες για τη στρατηγική συνεργασία, που έχει ξεκινήσει από πέρσι τον Φεβρουάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ανανεωμένο ηλεκτρονικό της κατάστημα, που διαφοροποιεί την εμπειρία του e-shopping, παρουσίασε η Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory