
Πρωτιά για τα Κλεμμένα Όνειρα
Τα «Κλεμμένα όνειρα» καταφέρνουν να σημειώνουν υψηλές τηλεθεάσεις και να τερματίζουν, καθημερινά, πρώτα στη σχετική κούρσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «Κλεμμένα όνειρα» καταφέρνουν να σημειώνουν υψηλές τηλεθεάσεις και να τερματίζουν, καθημερινά, πρώτα στη σχετική κούρσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέχυρο τον τίτλο και τα δικαιώματα των ταινιών και σειρών του καναλιού ζητούν να βάλουν οι τραπεζίτες, προκειμένου να μπουν οι τελικές υπογραφές για τη χορήγηση δανείου ύψους 10 εκατ. ευρώ προς τον τηλεοπτικό σταθμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟύτε μια στο εκατομμύριο να ενδιαφερθεί ο «κόκκινος» εφοπλιστής για τη συχνότητα που πωλείται… όπως είναι χρεωμένη. Αναμένει τον διεθνή διαγωνισμό που έρχεται έτσι ώστε να έχει και τον «σκύλο και την πίτα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’ORÉAL Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UΝESCO ανακοίνωσαν τις δικαιούχους των «Ελληνικών Βραβείων 2012 L’ORÉAL-UNESCO. Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές, ώστε «Φέτος όλοι να κάνουν γιορτές», όπως επικοινωνεί η νέα της καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη shortlist των φετινών Effie Hellas, που θα απονεμηθούν την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου, κοινοποίησε η διοργανώτρια αρχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευκρινίσεις για την προσωρινή διαταγή, που απαγορεύει κάθε νομική και πραγματική μεταβολή κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας της, έδωσε η ΑΔΕΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αλέξανδρος Ντάβος, Διευθυντής Retail Marketing της Cosmote, μιλάει στο advertising.gr για την υπηρεσία G-Buy back του Δίκτυου Καταστημάτων Γερμανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα έκανε στις 22 Νοεμβρίου η νέα διαφημιστική καμπάνια του Pedigree® DentaStix®, που υπογράφει η ΒΒDO Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε χρυσό Epica τιμήθηκε η The Newtons Laboratory για το spot «Ληστεία» που δημιούργησε για το Wind F2G.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Timeliners τη μεθεπόμενη του TEDxATHENS και όλα όσα είδαμε και μάθαμε εκεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης» των CAEA της ΕΕΔΕ, παρέλαβε η Nestlé Hellas, σε συνεργασία με τη H+K Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory