HR FORUM 2013 από τον ΣΔΑΔΕ
Το ετήσιο συνέδριό του διοργανώνει για δέκατη χρονιά, στο Ξενοδοχείο Grande Bretagne (6, 7 & 8 Μαρτίου) ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ετήσιο συνέδριό του διοργανώνει για δέκατη χρονιά, στο Ξενοδοχείο Grande Bretagne (6, 7 & 8 Μαρτίου) ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου κάνει το JOY, η νέα τηλεοπτική γυναικεία πρόταση του ΣΚΑΪ, που θα προβάλλεται κάθε Σάββατο και Κυριακή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ένα πολιτιστικό διήμερο στις 18 και 19 Μαΐου, γιορτάζει η ΕΛΛΕΤ τα 40 της χρόνια και αναζητά χορηγική υποστήριξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερα από 14.000 προϊόντα με συνολική αξία που υπερβαίνει τα 23.000 ευρώ, προσέφερε μέσα στο 2012 η BDF Hellas σε 18 φιλανθρωπικά ιδρύματα στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσκληση σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να πιστοποιηθούν με το πρότυπο Investors in People, απευθύνει η ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το έργο Μη Κυβερνητικών Οργανισμών και φορέων που δρουν υπέρ ευπαθών κοινωνικά ομάδων και παιδιών σε ανάγκη, στήριξε το τελευταίο τρίμηνο η Μινέρβα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον κόσμο της Ανταρκτικής βάζει τον χρήστη το νέο www.krill.gr της myelements και του παρουσιάζει τις μοναδικές ιδιότητες και οφέλη του KRILL OMEGA3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εβδομάδα που πέρασε υπήρξαν δύο σημαντικές εξελίξεις για τον τρόπο που επικοινωνούμε στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά έπεσαν στην αντίληψή μας κι άλλα ενδιαφέροντα. Θα τα πούμε όλα εδώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο τηλεοπτικό σποτ για το brand Zewa, που ηγείται στην ελληνική αγορά, παρουσίασε η SCA, σε συνεργασία με την Publicis Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις δραστηριότητές της στην περιοχή της Θεσσαλίας διευρύνει η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., με το άνοιγμα νέου καταστήματος στα Τρίκαλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε ποσοστό 39,6% στο γενικό σύνολο, τo 11ο live του Dancing With The Stars κατάφερε να βρεθεί στη πρώτη θέση στον πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία για την παραγωγή και προώθηση μιας νέας WEB TV εκπομπής αθλητικού περιεχομένου, προχωρούν οι Vermantia, 24 MEDIA και Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory