To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

Η Manifesto Ad&Design υπέγραψε την καμπάνια του Magic Park

Με πρωταγωνιστές αγαπημένους παιδικούς ήρωες, «έτρεξε» στην περιοχή του Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης το διήμερο 14-15/2 η καμπάνια Magic Carnival του Magic Park, με την υπογραφή της Manifesto Ad & Design Group.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Creativity

H McCann Erickson για τα Amita Smoothies

Ό,τι και να πιεις είναι λίγο, αν δεν είναι Amita Smoothies. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας των πρωτοποριακών προϊόντων ψυγείου της Amita, που συνδυάζουν το χυμό φρούτων με το άπαχο γάλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Creativity

Ashley&Holmes και Hyundai μιλάνε στο συναίσθημα

Με μια προκλητική τηλεοπτική ταινία, που «μιλάει» στο συναίσθημα, βρίσκεται στον «αέρα» η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Hyundai με τίτλο «You&Ι», στην οποία πρωταγωνιστεί το ομώνυμο μοντέλο και φέρει την υπογραφή της Ashley&Holmes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Creativity

Εξελίξεις στο spec της Εθνικής Τράπεζας

Πριν από την οριστικοποίηση της επιλογής των δυο εταιρειών για τη shortlist στο τελικό στάδιο στο spec της Εθνικής Τράπεζας, συμμετέχουσες εταιρείες εκφράζουν την επιθυμία τους να λάβουν γνώση του συνόλου των προτάσεων που έχουν κατατεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
specs

Spec 600.000 ευρώ

Διαγωνισμό για τη διαφημιστική προβολή της προκήρυξε η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) για χρονική περίοδο ενός έτους, με δυνατότητα παράτασης ενός έτους ακόμη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
Media business
specs

Το Lurpak στη Saatchi & Saatchi

Στη Saatchi & Saatchi ανατέθηκε ο χειρισμός του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του Lurpak, έπειτα από την τελική της αναμέτρηση με τη Wieden & Kennedy London.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
specs
Global News

Στην ΑMP αναθέτει η HTC

Η AMP ήταν η εταιρεία που επιλέχτηκε για το χειρισμό του συμπτυγμένου πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού της HTC, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch απέναντι σε εταιρείες τα ονόματα των οποίων δεν έγιναν γνωστά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
specs
Global News

To περιοδικό People στην Ελλάδα

Η Imako Media SA έρχεται να προσθέσει μία ακόμη διεθνή επιτυχία στο δυναμικό των τίτλων της, καθώς, σε συνεργασία με την εκδοτική εταιρεία Time Inc., θα εκδίδει από τα τέλη Μαρτίου το περιοδικό People, το Νο 1 εβδομαδιαίο περιοδικό στον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news

Οι νικητές του spec του ΟΠΑΠ

Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας (29/3) το μεγάλο spec του ΟΠΑΠ, που απασχόλησε έντονα το τελευταίο διάστημα τη διαφημιστική αγορά. Adel Saatchi&Saatchi, Leo Burnett και Ashley&Holmes/Politics οι εκλεκτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
advertising
specs

Ολοκληρώθηκε το AdPrint Festival 2010

Το βράδυ του Σαββάτου (27 Μαρτίου) έγιναν γνωστοί οι νικητές της φετινής 11ης διοργάνωσης του διεθνούς διαφημιστικού φεστιβάλ AdPrint Festival, που διεξήχθη στο Βουκουρέστι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Creativity
Global News

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Περισσότερα από 500 άτομα στη λαμπερή τελετή απονομής, όπου η δημιουργικότητα και η ομορφιά κυριάρχησαν, ενώ οι Έλληνες κομμωτές είχαν και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.