To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η πρόταση για Online Promotions στο Facebook

Η πρόταση για Online Promotions στο Facebook
Η πρόταση για Online Promotions στο Facebook

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΜΙΔΗΣ

Ο χώρος των social media αποτελεί για άλλους απλή διασκέδαση και ευκαιρία για socializing και για άλλους πεδίο δόξης λαμπρό για εμπορικές δραστηριότητες και ανάπτυξη. Στην πράξη, σήμερα τα social media με την αποδοχή που έχουν στο κοινό, αποτελούν ένα περιβάλλον στο οποίο η λέξη ευκαιρία αποκτά μία άλλη διάσταση. Το βασικό ερώτημα βέβαια που γεννάται είναι το πώς μπορεί σήμερα μία εταιρεία να διαχειριστεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση το Facebook, επιδιώκοντας αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας. Κατά καιρούς έχουν προβληθεί διάφορες λύσεις και προτάσεις, οι οποίες είτε δεν είχαν τα ανάλογα αποτελέσματα είτε δεν μπόρεσαν να αγγίξουν μία κρίσιμη μάζα του κοινού. Στο κομμάτι αυτό έρχεται να παρουσιάσει μία νέα, φρέσκια, πρωτοποριακή και κυρίως ελληνική ιδέα, η εταιρεία Get Social με το i likeVoucher.

Τι είναι το i like Voucher…

Ο κ. Δημήτρης Ράντος, εμπνευστής της ιδέας του i like Voucher μίλησε στο περιοδικό adbusiness δίνοντας το στίγμα της νέας αυτής υπηρεσίας. Το i like Voucher λοιπόν, αποτελεί ένα εργαλείο για online promotions στο Facebook. Ο σκοπός της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι να επικοινωνήσει προϊόντα, υπηρεσίες, εκδηλώσεις αλλά και άλλες διαφημιστικές προωθητικές ενέργειες οι οποίες παρέχονται από ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις κάθε μορφής σε χρήστες από ολόκληρη την Ελλάδα. Το i like Voucher περιλαμβάνει 5 διαφορετικές κατηγορίες vouchers, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, λειτουργίες, διαδικασίες και αποτελέσματα. Τα σίγουρα αποτελέσματα είναι η αύξηση των Likes σε μια Facebook page και η αναμετάδοση της πληροφορίας μέσω των Facebook posts από χρήστη σε χρήστη.

1. Δωρεάν Δείγματα
Στην κατηγορία των δωρεάν δειγμάτων ο δημιουργός έχει τη δυνατότητα σε μια αυστηρώς προσωποποιημένη σελίδα να δημιουργήσει μία καμπάνια ηλεκτρονικής δειγματοδιανομής και να προσελκύσει καταναλωτές στο κατάστημα του. Η καινοτομία της λύσης έγκειται στο γεγονός πως ο δημιουργός έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει τον ακριβή αριθμό των vouchers που θέλει, τοποθετώντας παράλληλα και στοιχεία της ενέργειας, όπως, η ώρα παραλαβής των προϊόντων ή των υπηρεσιών και η πλήρης διεύθυνση με Google map του σημείου παραλαβής.

2. 1+1 Προσφορές
Η συγκεκριμένη κατηγορία δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες αλλά και ιδιώτες άμεσης προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε ημέρα, διάστημα αλλά και σημείο της επιλογής τους. Με τη χρήση της συγκεκριμένης επιλογής ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει συγκεκριμένα vouchers με τα οποία το καταναλωτικό κοινό μπορεί να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες σε μορφή 1+1. Το κοινό επισκέπτεται το σημείο πώλησης για συνειδητή αγορά και παραλαβή ενός δώρου ταυτόχρονα.

3. Διαγωνισμοί
Στην κατηγορία αυτή είναι δυνατή η δημιουργία διαγωνισμών και κληρώσεων για προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν διττό ρόλο, σύμφωνα με τον κ. Ράντο. Ο πρώτος και προφανής είναι η αύξηση των επισκεπτών στη σελίδα της εταιρείας στο facebook αλλά και η παράλληλη ενίσχυση του brand name. Παράλληλα, ο κ. Ράντος τονίζει ότι με τον τρόπο αυτό, αλλά και τη δομή που έχει το i like Voucher είναι ιδιαίτερα απλό για μια εταιρεία να δημιουργήσει πλέον viral καμπάνιες βλέποντας άμεσα και με απόλυτα μετρήσιμο τρόπο τα αποτελέσματα.

4. Προσκλήσεις
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης πέρα από τη δυνατότητα να δημιουργήσει προσκλήσεις και μοιραία να προβάλει στο ευρύ κοινό μία εκδήλωση ή κάποια άλλη ενέργεια, δίνεται η πρωτοποριακή δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας λίστας ονομάτων και facebook profile των ατόμων που έλαβαν τις προσκλήσεις. Τέλος, όλα τα παραπάνω είναι δυνατό να εξαχθούν σε αρχείο excel, ώστε να μπορεί να ελεγχθεί τελικά η αποδοτικότητα και το spreading της ενέργειας.

5. Προσφορές
Στην κατηγορία αυτή ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερώσει το κοινό που τον ενδιαφέρει για μία συγκεκριμένη προσφορά ή μία συγκεκριμένη εκπτωτική ενέργεια προκειμένου να αυξήσει την καταναλωτική κίνηση προς ένα φυσικό σημείο πώλησης.

Ο κ. Ράντος τόνισε πως το i like Voucher σαν λύση αποτελεί ιδανικό σύμμαχο των εταιρειών στο κομμάτι του marketing κι αυτό γιατί:

• Περιλαμβάνει διαχειριστικό περιβάλλον δημιουργίας όπου με εύκολο τρόπο μπορούν να φτιάξουν Online Promotions για να διαφημίσουν γρήγορα, εύκολα και οικονομικά τις υπηρεσίες & τα προϊόντα τους.
• Για κάθε ενέργεια παρέχονται στατιστικά στοιχεία (σε κάθε τύπο voucher), ανά φύλο & βάσει ηλικιακού group στο Facebook.
• Τα αποτελέσματα είναι άμεσα και η μόνη διαφοροποίηση έγκειται στον τύπο του voucher που θα επιλεγεί.
• Είναι δυνατή και κυρίως εύκολη στην υλοποίηση η σύνδεση του i like Voucher με τις κλασικές προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης.
• Δημιουργία «δέντρου» Εταιρίας, Προϊόντα ή καταστήματα, vouchers, με συνέπεια να φαίνεται το σύνολο των ενεργειών για μια εταιρεία ή για ένα προϊόν & σύντομα plugin για τοποθέτηση εικονιδίου ή feed στα web sites.
• Αυτοματοποιημένες διαδικασίες εμφάνισης των voucher με ανακοινώσεις - posts και δημιουργία καρτελών - tabs στη σελίδα του προϊόντος με συνέπεια viral επικοινωνία.
• Προγραμματισμός δημοσίευσης με ημέρα και ώρα.
• Δυνατότητα επέκτασης επικοινωνίας με extra Facebook ads.
• Το κόστος της ενέργειας, το οποίο ξεκινά από τα 10 ευρώ, αποτελεί μία από τις πιο οικονομικές ενέργειες που μπορεί να κάνει κάποιος σήμερα στο κομμάτι της προώθησης.
• Το γεγονός πως η τιμή για τις προωθητικές ενέργειες είναι μικρό καθιστά το i like Voucher προσιτό από το σύνολο των επιχειρήσεων και των ιδιωτών, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα επιλέξει κάποιος να προωθήσει.
• Σύντομα και mobile application (ios & android) με extra δυνατότητες (vouchers notifications & near vouchers)


Εν κατακλείδι…
Για τον δημιουργό και εμπνευστή του το i like Voucher αποτελεί ένα project αρκετών ετών, το οποίο έρχεται σήμερα, σε μία περίοδο που οι ανάγκες για επικοινωνία είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ουσιαστικά να αλλάξει ριζικά το τοπίο και τις ισορροπίες στις online προωθητικές ενέργειες. Πέρα όμως από την καινοτομία το i like Voucher έρχεται να αποδείξει ότι στην Ελλάδα υπάρχουν ακόμη  ιδέες και κυρίως άνθρωποι οι οποίοι διαθέτουν το ειδικό βάρος να τις στηρίξουν και να τις υλοποιήσουν.