To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελευταία Νέα

H Frank λανσάρει τα It\'s me και Super Magazine

Η Frank έχει αναλάβει το επικοινωνιακό λανσάρισμα των νέων εφηβικών περιοδικών It’s me (εβδομαδιαίο) και Super Magazine (μηνιαίο) της νέας εκδοτικής εταιρείας Αστρίτης Εκδόσεις, που κυκλοφόρησαν ήδη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Καμπάνιες

Τα «120» στην DK Advertising

Η DK Advertising ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια των «120» κατασκευαστών επίπλου, που επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, με το concept «γροθιά στην ακρίβεια».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Creativity
Καμπάνιες

Ο Γιάννης Λουκάς στη Μanpower

Ο Γιάννης Λουκάς ανέλαβε καθήκοντα Business Solutions Director στην εταιρεία Manpower, προερχόμενος από τον Εκδοτικό Οργανισμό Direction, στον οποίο κατείχε τη θέση του αναπληρωτή γενικού διευθυντή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Μετακινήσεις στελεχών

Στη Leo Burnett οδεύει το ΚΕΕΛΠΝΟ

Στη Leo Burnett αναμένεται να αναθέσει το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) την επικοινωνιακή εκστρατεία πρόληψης του καπνίσματος και του αλκοόλ, καθώς προηγείται στο σύνολο της βαθμολογίας έναντι της karamella.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
specs

Έξι χρόνια δουλειάς... με αποτέλεσμα!

«Νέα στρατηγική, με έμφαση στην καλή δουλειά, με απόλυτο και αδιαπραγμάτευτο επαγγελματισμό»… Αυτό θα μπορούσε να είναι το μότο του νέου κεφαλαίου της McCann Erickson Athens, που άρχισε να γράφεται μετά την τοποθέτηση του Γιάννη Γούλιου στη θέση του Managing Director.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Συνεντεύξεις

Στην Publicis Consultans η easyJet

Η easyJet ανέθεσε στην Publicis Consultants Athens την επιμέλεια του ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας της, μετά τη διεξαγωγή spec, στο οποίο δεν έγινε γνωστό ποιες εταιρείες συμμετείχαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Tribal DDB για το Lipton Linea

Ολοκληρώθηκε η online καμπάνια «20 μέρες Lipton Linea», η οποία από το 2009 παρότρυνε τις γυναίκες να φροντίσουν τη γραμμή τους, ακολουθώντας τις συμβουλές του Lipton Linea.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
Creativity

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Η μεγάλη βραδιά των Hair Awards 2018 by Estetica Hellas

Περισσότερα από 500 άτομα στη λαμπερή τελετή απονομής, όπου η δημιουργικότητα και η ομορφιά κυριάρχησαν, ενώ οι Έλληνες κομμωτές είχαν και πάλι τον πρωταγωνιστικό ρόλο.