
Πρωταγωνιστής το ποδόσφαιρο την Τετάρτη
Βραδιά ποδοσφαίρου ήταν αυτή της Τετάρτης και πρωταγωνιστής ο αγώνας του Ολυμπιακού με τη Σάλκε, ο οποίος βρέθηκε στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραδιά ποδοσφαίρου ήταν αυτή της Τετάρτης και πρωταγωνιστής ο αγώνας του Ολυμπιακού με τη Σάλκε, ο οποίος βρέθηκε στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη ποικιλία από εκλεκτά ελληνικά και ξένα κρασιά σε προσιτές τιμές, περιλαμβάνει η νέα σειρά Prêt-à-Cellier των Cellier.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μια μπάλα για τα παιδιά» ονομάζεται η ενέργεια της Super League, σε συνεργασία με όλες τις ομάδες που αγωνίζονται στην Α\' Εθνική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό που άγγιξε το 40%, ο Λάκης Λαζόπουλος αποχαιρέτησε την Τρίτη συγκινημένος τους τηλεθεατές, ανανεώνοντας το ραντεβού για τη νέα χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση για την ενημέρωση και εκπαίδευση νέων επιχειρηματιών, διοργανώνουν στις 29/11 το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστολή σχετικά με την πιθανή λειτουργία του Alter, έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αναστολή των διαφημιστικών σποτ ζητεί η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ με εξώδικο προς όλες τις εταιρείες που διαθέτουν 5ψήφιους αριθμούς τηλεφωνικών ραντεβού για τους ασφαλισμένους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Tattoo» είναι ο τίτλος της νέας τηλεοπτικής διαφήμισης του Γερμανού, που δημιούργησε η Bold Ogilvy, για να λανσάρει τη νέα υπηρεσία «G-Επιστροφή Χρημάτων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «Κλεμμένα όνειρα» καταφέρνουν να σημειώνουν υψηλές τηλεθεάσεις και να τερματίζουν, καθημερινά, πρώτα στην κούρσα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εκατομμυριοστό όχημα του θρυλικού μοντέλου Fiat 500, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της ιταλική αυτοκινητοβιομηχανίας, Auto Πολωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοτικές ευρωπαϊκές σειρές, που έσπασαν ρεκόρ τηλεθέασης & σάρωσαν βραβεία, έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν οι Έλληνες τηλεθεατές κάθε βράδυ στις 22:05 ακριβώς, αποκλειστικά στη ΝΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από πολλές αναβολές, έκανε την εμφάνισή του στη μικρή οθόνη το show του ΑΝΤ1, με τους τηλεθεατές να δείχνουν από την αρχή την προτίμησή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory