App-ξυπνητήρι από την Coca Cola
Τη δωρεάν mobile εφαρμογή Reasons To Believe δημιούργησε η Coca Cola, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δωρεάν mobile εφαρμογή Reasons To Believe δημιούργησε η Coca Cola, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ προβλέπει μια δυσοίνωνη χρονιά για τον κλάδο της επικοινωνίας και χαρακτηρίζει αδύνατη την επάνοδο σε προηγούμενες καταστάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρώτη mobile εφαρμογή για τις εξαγωγές και την υποστήριξή τους, ετοίμασε και παρουσιάζει η Global Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά γευστικών συνδυασμών και σε τιμές που φτάνουν ως και το -58%, προσφέρει σε καθημερινή βάση η Pizza Fan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα συνεργασία με τη Henkel ξεκίνησε η SKAG, αναλαμβάνοντας τη διανομή προϊόντων διόρθωσης, συγκόλλησης, ταινιών & προϊόντων χειροτεχνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει εξαιρετικά στοχευμένες αναζητήσεις, παρουσίασε το Facebook, με τίτλο Graph Search.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oι V.I.P κρατούμενοι των φυλακών Κορυδαλλού κέρδισαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Sales Manager Modern Trade της BDF Hellas, Νίκος Τσακαλάκης, μιλάει για τον σχεδιασμό, τις δράσεις και τις επιτυχίες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tι περιλαμβανει το σχέδιο για την επαναφορά της Ελευθεροτυπίας στην ελληνική αγορά media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λεπτομέρειες για τη συμμετοχή του στη φετινή Eurovision, έδωσε μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε, το MAD TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χωρίς εκπλήξεις, από πλευράς τηλεθέασης, κύλησε η Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η παραίτηση πριν λίγες μέρες μέλους του ΔΣ από τη διαφημιστική φαίνεται ότι δημιουργεί πρόβλημα διοίκησης στην εταιρεία, που θα προσπαθήσουν οι μέτοχοι να λύσουν, αν προκύψει φυσικά λύση σε έκτακτη Γενική Συνέλευση τις επόμενες μέρες. Πάντως τα πράγματα αρχίζουν να δυσκολεύουν πολύ για το αύριο της εταιρείας, λόγω και της μη ταύτισης των δύο πλευρών στην στρατηγική που πρέπει να ακολουθηθεί και πως πρέπει να δρομολογηθούν οι εξελίξεις… Αγκάθι φαίνεται ότι είναι και το ποσοστό στο μιντιακό μαγαζί που δεν υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον υποψήφιου αγοραστή...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory