Νέα καμπάνια της Lowe για την Κωτσόβολος
Την υπογραφή της Lowe Athens φέρει η νέα καμπάνια της Κωτσόβολος, με αφορμή την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υπογραφή της Lowe Athens φέρει η νέα καμπάνια της Κωτσόβολος, με αφορμή την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανέθεσε στη Yuboto την αποστολή των Χριστουγεννιάτικων ευχών της μέσω 3G video κλήσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στήριξη σε περισσότερες από 2.000 οικογένειες προσφέρει το Άλτις, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για λάδι, για έναν ολόκληρο χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η CIVITAS θα είναι στο εξής υπεύθυνη για την προβολή της εταιρικής εικόνας και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της AIG Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε υψηλές τηλεθεάσεις ξεκίνησε η εβδομάδα, τόσο στις εκπομπές της prime time ζώνης, όσο και της late night.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ευχαριστές στην εταιρεία Everest και στη Συμμαχία για την Ελλάδα από τον Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας και τους Αρχηγούς ΕΛ.ΑΣ και Π.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η North Star Communication ανέλαβε την προώθηση της καμπάνιας για τα ξυριστικά προϊόντα BiC και την τεχνολογική καινοτομία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΕΔΕ προσκαλεί τις επιχειρήσεις να υποβάλλουν αιτήσεις για τις Πιστοποιήσεις Επιχειρηματικής Αριστείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανανέωση της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν NBA και 24 MEDIA, έτσι ώστε το Sport 24 να συνεχίσει να φιλοξενεί το NBA.com/Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοί είναι οι λόγοι για τους οποίους κατανάλωση και διαφήμιση δεν συρρικνώνονται με τους ίδιους ρυθμούς, εν μέσω κρίσης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πλάνο και τις δράσεις της Πολιτείας για την τόνωση της αγοράς, παρουσίασε σε συνέντευξή του στο RETAILBUSINESS ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Αθανάσιος Σκορδάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την επικοινωνιακή στρατηγική του ομίλου Salas ανέλαβε με απευθείας ανάθεση ο Σύμβουλος Επικοινωνίας Ηλίας Κωνσταντινίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory