Αγώνας δρόμου… η τηλεθέασης της Τρίτης
Βραδιά για δυνατούς παίκτες ήταν αυτή της Τρίτης για το «Μaster Chef» και τον «Σουλεϊμάν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραδιά για δυνατούς παίκτες ήταν αυτή της Τρίτης για το «Μaster Chef» και τον «Σουλεϊμάν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ μιλάει για τα brands που παραμένουν ισχυρά μέσα στην κρίση και για όσα δεν θα ακούσουμε σε ένα workshop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα δωρεάν εφαρμογή για τα Windows 8, παρουσιάζει το ReadPoint, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στις σύγχρονες αναγνωστικές απαιτήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Λουμίδη Παπαγάλος, που αποτελείται από τρεις μικρές καθημερινές ιστορίες της ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πρωτοβουλία της Samsung, Επίσημου Χορηγού της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, 30 παιδιά από το χωριό SOS επισκέφθηκαν το «Γ.Καραϊσκάκης» την Κυριακη 20 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για το ρόλο της Ελλάδας στη στρατηγική της Oracle, μίλησε στο περιοδικό Manager ο πρόεδρος της τεχνολογικής εταιρείας, Mark V. Hurd.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοίνωση με την οποία καταγγέλλει την ΕΠΟ για τη διαδικασία ανάθεσης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδας σε εταιρεία διαμεσολάβησης, εξέδωσε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για ακόμη μια ημέρα, τη Δευτέρα, η τούρκικη σειρά «Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής» τερμάτισε πρώτος στoν πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η προνομιακή μεταχείριση που ρήμαξε τις αγορές και το μεγάλο ερώτημα που απασχολεί τη διαφημιστική βιομηχανία εν μέσω μεγάλης ύφεσης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του υποσιτισμού εντείνει η FrieslandCampina Hellas μέσω του προγράμματος «Μέρισμα Φροντίδας & Αγάπης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίμηνη παράταση στους επενδυτές φωτοβολταϊκών των οποίων η προθεσμία διασύνδεσης των έργων τους λήγει στις 12/3, ζητάει να δοθεί ο ΣΕΦ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Λονδίνο θα κάνει το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο, μέσα στον Μάρτιο, η Advertising Week Europe , που διοργανώνει η Stillwell Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory