Πιο χαμηλά η διαφημιστική δαπάνη το 2012
Στο 28,4% έφτασε η κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Media Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο 28,4% έφτασε η κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Media Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο παλαίμαχος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής θα μεταβεί στο Ηνωμένο Βασίλειο για να θητεύσει δίπλα στον Sir Martin Sorrell, στο πλαίσιο συνεργασίας του με τη WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H The Mojo - Word of Mouse Marketing ανέλαβε τον επανασχεδιασμό του εταιρικού website της Desyllas Games.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η προερχόμενη από τον Sfera 102.2, Λητώ Στεφανάκη, είναι η νέα Υπεύθυνη Διαφήμισης του ραδιοφωνικού σταθμού Λάμψη 92.3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υψηλά νούμερα εξασφάλισε στο Mega το reality Master Chef 2 με ποσοστό 28,8%, ενώ η σειρά «Κλεμμένα όνειρα» βρέθηκε στην κορυφή του top 10 με 40,3%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Bold Ogilvy υπογράφει τη δημιουργία της ταινίας της COSMOTE με τίτλο \"Πιο γρήγορα\", για το λανσάρισμα του δικτύου 4G στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνο Συνεργασίας για την υποστήριξη της αειοφορίας του Ελληνικού Τουρισμού και των μεμονωμένων τουριστικών επιχειρήσεων, υπέγραψαν ΣΕΤΕ, Travelife και ECEAT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη άρση της διακοπής μετάδοσης του ελληνόφωνου Euronews από τις συχνότητες της ΕΡΤ, ζητά ο ευρωπαϊκός τηλεοπτικός φορέας μέσω προσφυγής στο ΕΣΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όπως κάθε Κυριακή, το Dancing with the stars ήταν κι αυτή τη φορά το πιο αγαπημένο τηλεοπτικό θέαμα της βραδιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αίτηση πτώχευσης της Adel Saatchi & Saatchi οδηγεί τους μεγάλους πελάτες της εταιρείας στη σύναψη νέων δημιουργικών συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα την εορταστική περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πιο ώριμοι, με έντονους προβληματισμούς και ανησυχίες εμφανίζονται οι χρήστες των social media το 2012 στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory