Πρωταγωνιστής η σάτιρα την Τρίτη
Ράδιο Αρβύλα και Όλα Μπάχαλο συνεχίζουν να είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές στη ζώνη του late time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ράδιο Αρβύλα και Όλα Μπάχαλο συνεχίζουν να είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές στη ζώνη του late time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Beyond Communications οργάνωσε και υλοποίησε την φιλανθρωπική δράση της εταιρείας Ralph Lauren με σκοπό την ενίσχυση του έργου του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Solid σχεδίασε και διοργάνωσε το διήμερο συνέδριο για τα 40 χρόνια της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Tenfour σχεδίασε έναν online διαγωνισμό για την ΕΚΚΑ στο facebook, με στόχο την προβολή της νέας A-Class.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στήριξη σε κοινωφελή ιδρύματα προσφέρει η ΟΠΑΠ Α.Ε., ενόψει Χριστουγέννων, μέσω του «Δέντρου των Ευχών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελληνικά στην ψηφιακή πλατφόρμα της Nova θα μιλάει από σήμερα (Τρίτη 18 Δεκεμβρίου) το ενημερωτικό τηλεοπτικό κανάλι Euronews.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προωθητικές ενέργειες για το COSMOTE 4G και τις υψηλές ταχύτητες που προσφέρει στους πελάτες, σχεδίασε και υλοποίησε η OgilvyAction.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στήριξη στο έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρέχει τα φετινά Χριστούγεννα η BMW Hellas, στο πλαίσιο ενεργειών ΕΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου ζωής της The Newtons Laboratory, oi Κατερίνα Σάββα και Αντρέας Γρηγοριάδης μιλούν για τη φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε μέσα στον Δεκέμβριο το πρόγραμμα \"Χέρι Βοηθείας\", που αποτελεί ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Alpha Bank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την Τρίτη 18/12 έχει προγραμματιστεί το λανσάρισμα του Euronews Greek από τις πλατφόρμες της Nova και του ΟΤΕ και στην επίγεια ελεύθερη μετάδοση στην Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory