Οι #Timeliners_ads στο advertising.gr
Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διερεύνηση της αγοράς επικοινωνίας φαίνεται πως προχωρά εταιρεία από τον χώρο του κινηματογραφικού θεάματος…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβείο καλύτερης εταιρείας στον «Εξοπλισμό σπιτιού», έλαβε η IKEA House Market στην Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece 2011-2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρικτής των φετινών Χρυσών Σκούφων, του θεσμού που αναδεικνύει την υψηλή γαστρονομία στην Ελλάδα, ήταν η Volvo Car Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη βράβευση των 15 εταιρειών που διακρίθηκαν το 2011 για τις επιδόσεις τους στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, βασει του CR Index, προχώρησε το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βραβευμένο με Grammy & Emmy show, ΜΤV Unplugged, επιστρέφει με το νέο του κύκλο και κάνει διαδικτυακή πρεμιέρα στην Ελλάδα στις 9 Απριλίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τρια νέα βραβεία, τιμήθηκε η Πλαίσιο Computers στους θεσμούς Corporate Superbrands Greece 2011-2012 και Tech Excellence Awards 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική και επικοινωνιακή πολιτική του ξενοδοχείου Τιτάνια, ανέλαβε η Yes. Positive Communication για την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνατροπή σημειώθηκε στην Prime Time τηλεθέαση της Πέμπτης (5/4), καθώς η Βίκυ Χατζηβασιλείου κατάφερε την εκθρόνιση των «Βασιλιάδων», συγκεντρώνοντας ποσοστό 28,9%, έναντι του 26% του σίριαλ του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα καμπάνια της Heineken επικοινώνησε με έναν πρωτότυπο τρόπο η Fame, δημιουργώντας μπαρ μέσα στις βιτρίνες δυο μεγάλων εμπορικών κέντρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ενέργεια «Κάνε Οικονομία, Σώσε τον Πλανήτη», που εντάσσεται στο πλαίσιο της περιβαλλοντικά βιώσιμης στρατηγικής που ακολουθεί, παρουσιάζει η Fiat Group Automobiles Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ηγέτη στην αγορά επιχειρησιακού λογισμικού, SAP Hellas, ανέλαβε η V+O Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory