Το... β\' ημίχρονο της καμπάνιας Nivea For Men
Στον αέρα βρίσκεται το \"δεύτερο ημίχρονο\" της σειράς των επιτυχημένων διαφημιστικών σποτ της Nivea For Men, με πρωταγωνιστές διάσημους Έλληνες ποδοσφαιριστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το \"δεύτερο ημίχρονο\" της σειράς των επιτυχημένων διαφημιστικών σποτ της Nivea For Men, με πρωταγωνιστές διάσημους Έλληνες ποδοσφαιριστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Weber Shandwick ανέθεσε η εταιρεία Conceptς τον σχεδιασμό επικοινωνίας και προβολής μιας σειράς προϊόντων, καθώς και το λανσάρισμα του νέου ανθρακούχου νερού Mastiqua.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάληψη καθηκόντων Chief Creative Officer από τον Πέτρο Κωστόπουλο, ανακοίνωσε η ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. Σημειώνεται πως ο Κωστόπουλος θα έχει παράλληλα ρόλο Special Advisor του Alexander Holland.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τηλεοπτικό κοινό έμεινε πιστό στο \"Αλ Τσαντίρι\", στην καθιερωμένη συνάντηση της Τρίτης, δίνοντας του 41,7% στο σύνολο και 38,9% στο νεανικό κοινό έναντι του αγώνα Μπαρτσελόνα-Μίλαν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Magnet για το τυρί Milner είναι στον αέρα με κεντρικό μήνυμα «Τώρα μιλάει το Milner». Παρουσιαστής ο γνωστός και κατά γενική ομολογία συμπαθέστατος, chef Γιάννης Λουκάκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα στους επισκέπτες να φτιάξουν τη δική τους shopping list προσφέρει το Ntynomai.gr, που αποτελεί business unit της Atnet Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις Ημέρες Καινοτομίας 2012, που έχουν σαν στόχο να αποτελέσουν βήμα διαλόγου για την αρχιτεκτονική κοινότητα και στελέχη του κλάδου κατασκευών, διοργάνωσε ο Όμιλος Εταιρειών Ηρακλής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αδιέξοδο οδηγείται και επίσημα η προσπάθεια δημιουργίας μιας ισχυρής ελληνικής τράπεζας, μέσω της συγχώνευσης Alpha Bank και Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Μega ήταν ο νικητής της Δευτέρας (2/4) στη ζώνη του prime time, καθώς οι σειρές \"Πίσω στο σπίτι\" και \"Με λένε Βαγγέλη\" κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα όλης της Ελλάδας θα βρίσκεται από την Τετάρτη (4/4) το νέο τεύχος του AllStar Basket, που είναι αφιερωμένο στις προσπάθειες των \"αιωνίων\" στην Euroleague και όχι μόνο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε μέσω Facebook η ψηφοφορία για την ανάδειξη του νικητή του The Band Project, ο οποίος θα ανακοινωθεί την Παρασκευή 6 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεμαραθώνιο-ραδιομαραθώνιο διοργανώνει στις 6 Απριλίου η Ι.Μ. Κυδωνίας και Αποκορώνου, με την υποστήριξη της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης, προκειμένου να ενισχύσει οικονομικά τα συσσίτια αγάπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory