«Το Τέλος της Παρέλασης» στη ΝΕΤ
Ποιοτικές ευρωπαϊκές σειρές, που έσπασαν ρεκόρ τηλεθέασης & σάρωσαν βραβεία, έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν οι Έλληνες τηλεθεατές κάθε βράδυ στις 22:05 ακριβώς, αποκλειστικά στη ΝΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοτικές ευρωπαϊκές σειρές, που έσπασαν ρεκόρ τηλεθέασης & σάρωσαν βραβεία, έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν οι Έλληνες τηλεθεατές κάθε βράδυ στις 22:05 ακριβώς, αποκλειστικά στη ΝΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από πολλές αναβολές, έκανε την εμφάνισή του στη μικρή οθόνη το show του ΑΝΤ1, με τους τηλεθεατές να δείχνουν από την αρχή την προτίμησή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tον «φάκελο Flash Mob»… ανοίγουν οι timeliners παρουσιάζοντας τα όσα γράφτηκαν στα social media για την πρόσφατη ενέργεια του EOT. Μεταξύ αυτών και ιδιαίτερα επικριτικά σχόλια ανθρώπων της αγοράς επικοινωνίας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με σημαντική ανταπόκριση, από πλευράς συμμετοχών και επισκεψιμότητας, ολοκληρώθηκε η Athens Classic Marathon Expo 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Πάσχισα μέχρι τελευταία στιγμής με τράπεζες και πολιτική ηγεσία» αναφέρει σε νέα του επιστολή ο Αντώνης Λυμπέρης, απαντώντας σε πρόσφατη ανακοίνωση των εργαζομένων του Ομίλου του…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο τηλεοπτικός ανταγωνισμός είναι σκληρός και φέτος το κανάλι της Κάντζας έχει αποφασίσει να ανταποκριθεί δυναμικά. Το «Πάμε πακέτο» με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου αποτελεί σταθερή αξία του σταθμού, με αποτέλεσμα να κερδίζει την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των νέων συσκευασιών των προϊόντων του Γαλακτοκομείου Ξάνθης ΡΟΔΟΠΗ, ανέλαβε η alarm ad.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ψηφιακή μορφή δίνουν στον νέο θεατρικό πολυχώρο Ενδορφίνη, η mobile εφαρμογή CLIC2C και οι υπηρεσίες της Fast River.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η V+O ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του εορτασμού 10 χρόνων παρουσίας & δραστηριοποίησης της LG στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων λειτουργίας του, το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ οργανώνει επετειακή εκδήλωση με τη μορφή Εσπερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρούσα στη μεγαλύτερη διαβούλευση που έχει λάβει χώρα μέχρι σήμερα για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ιχθυοκαλλιέργειας, ήταν η Σελόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το «Silk’n Flash & Go» από την Κωτσόβολος ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ των Ελληνικών Καλλιστείων 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory