Η Nestlé δίπλα στις μαμάδες με το manamia.gr
Ένα νέο online προορισμό για τη σύγχρονη μητέρα δημιούργησε και λάνσαρε πριν μερικές μέρες η Nestlé Ελλάς, το manamia.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο online προορισμό για τη σύγχρονη μητέρα δημιούργησε και λάνσαρε πριν μερικές μέρες η Nestlé Ελλάς, το manamia.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εθνική πρωτοβουλία με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αναλαμβάνει το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόγραμμα ΕΚΕ στα Δημοτικά Σχολεία των Νομών της Κρήτης, έτρεξε η INTERSPORT με τη βοήθεια της Solid Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Λάκης Λαζόπουλος ανέβασε τον Alpha στην κορυφή της τηλεθέασης, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι όσοι βρίσκονται απέναντί του, δεν μπορούν να τον συναγωνιστούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χορηγός Επικοινωνίας του Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών είναι για τρίτη συνεχή χρονιά το Sport24 της 24 Media Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Γ. Σκλήκας, λίγο πριν αναλάβει καθήκοντα Executive Director Consumer Products Europe, μιλά στο Retail Business για την πορεία της Friesland Campina.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παράταση μέχρι και τη Δευτέρα 12 Νοεμβρίου, πήραν οι ενδιαφερόμενοι για την υποβολή συμμετοχών στα Effie Hellas 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Coca Cola Light με το fashion project Wear This Today, κατάφερε να συνδυάσει η Asset Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον πληρέστερο online οδηγό μαγειρικής, που επιμελείται chef Γιάννης Λουκάκος, δημιούργησε η Wedia και εκπροσωπεί εμπορικά η Think Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Γενική Διεύθυνση του Ραδιοφωνικού Σταθμού «Λάμψη», που ανήκει στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων, αναλαμβάνει ο Μάκης Πουνέντης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για τη... γνώση που παρέχουν τα φετινά τηλεοπτικά υπερθεάματα στους τηλεθεατές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ταινία «Της Κακομοίρας» επέλεξαν να δουν οι τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής, δίνοντας στον Star την πρωτιά στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory