Οι ταινίες του Mega στην κορυφή
Πρωτιά στις ταινίες του Mega, έδωσαν οι τηλεθεατές την Καθαρά Δευτέρα, ενώ καλά μούμερα τηλεθέασης σημειώσαν και οι σειρές \"Οικογένεια της συμφοράς\" και \"Black out\" του Αnt1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτιά στις ταινίες του Mega, έδωσαν οι τηλεθεατές την Καθαρά Δευτέρα, ενώ καλά μούμερα τηλεθέασης σημειώσαν και οι σειρές \"Οικογένεια της συμφοράς\" και \"Black out\" του Αnt1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία πλειστηριασμού, με ενδιαφερόμενους από τη μηντιακή αγορά, εισέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τίτλος του ραδιοφωνικού σταθμού Nitro Radio, του ομίλου ΙΜΑΚΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο advertising.gr αναδημοσιεύει μέρος της συνέντευξης που παραχώρησε στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ο Πέτρος Κωστόπουλος, σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στο κλείσιμο της ΙΜΑΚΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια καμπάνια που «έτρεξε» το τριήμερο στον ευρωπαϊκό Τύπο, σημαντικές επιχειρήσεις της χώρας καλούν τους πολίτες της γηραιάς ηπείρου να «δώσουν μια ευκαιρία στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το σύνθημα «Όλη η Ελλάδα μία φανέλα» η adidas και η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία παρουσίασαν τη νέα επίσημη αγωνιστική εμφάνιση της Εθνικής Ομάδας για το EURO 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ευκαιρία κυκλοφορίας της ταινίας της Disney, «Η Λαίδη και ο Αλήτης» σε DVD και Blu-ray, η Melissa προχωράει στη διεξαγωγή σχετικού διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σημαντική τιμητική διάκριση απέσπασε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της Nissan - Νικ.Ι.Θεοχαράκης, Βασίλειος Θεοχαράκης, από τον Ιάπωνα Αυτοκράτορα Ακιχίτο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο τελευταίο βιβλίο τους για την επιχειρηματικότητα, οι Αθ. Παπανδρόπουλος και Κ. Χριστίδης αναδεικνύουν και αναλύουν την έννοια του «αυτοεπιχειρηματία» και το περιεχόμενό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη καμπάνια επικοινωνίας με τίτλο «Οι Έλληνες παράγουμε – Όλοι κερδίζουμε!» έχουν ξεκινήσει οι σειρές προϊόντων AZAX, Soupline, Fabuloso και Palmolive για τα πιάτα της Colgate-Palmolive Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ανανεωμένη σειρά από apps για smartphones και tablets, συνοδεύει την κυκλοφορία των νέων συλλογών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2012 της Benetton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα κατηγορία Branded Content & Εntertainment, παρουσίασε πρόσφατα το Διεθνές Διαφημιστικό Φεστιβάλ των Καννών σε μία κίνηση που δείχνει σε μεγάλο βαθμό τι πρόκειται να απασχολήσει σε μεγάλο βαθμό το χώρο της διαφήμισης τα επόμενα χρόνια διεθνώς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νίκη-πρόκριση του Ολυμπιακού επί της Ρουμπίν Καζάν, έφερε στον ΑΝΤ1 το 31,7% του τηλεοπτικού κοινού την Πέμπτη (23/2), κερδίζοντας την πρώτη θέση στο prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory