Νέο spot της Lowe Athens για τη Fix Dark
Στον αέρα βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό spot που δημιούργησε η Lowe Athens για τη Fix Dark της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό spot που δημιούργησε η Lowe Athens για τη Fix Dark της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην υψηλότερη τηλεθέαση αυτή την περίοδο στην ελληνική τηλεόραση σημειώνει η επανάληψη της σειράς «Ευτυχισμένοι μαζί» του Mega, ξεπερνώντας και την επιτυχία των τούρκικων σίριαλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη Fiat Group Automobiles αποτελεί η Κάτια Κοκαλιάρη, η οποία βρισκόταν επί 13, σχεδόν, χρόνια στο τμήμα marketing της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα του ιστοσελίδα, που είναι πιο χρηστική για τον επισκέπτη, παρουσίασε από τις αρχές Σεπτεμβρίου ο Συνδέσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων-HAPCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ξαναδούμε το ποτήρι... μισογεμάτο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ιστορία έχει δείξει ότι οι επιτυχημένες σειρές, ακόμη και σε επανάληψη, συνεχίζουν να χτυπάνε «κόκκινο» στην τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίπλα στον ελληνικό κινηματογράφο εξακολουθεί να βρίσκεται η ΟΠΑΠ Α.Ε., ενισχύοντας την παραγωγή της ταινίας «Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε νέα διεύθυνση στεγάζονται, πλέον, το πρακτορείο μοντέλων FUTURE MODELS και η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δικό τους παρόν στον κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης δίνουν τα My Market, εγκαινιάζοντας τη σελίδα τους στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υψηλότερη τηλεθέαση το τελευταίο διάστημα σημείωσε την Τρίτη η επανάληψη της κωμικής σειράς «Ευτυχισμένοι μαζί» του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον θάνατο του πρώην Γενικού Διευθυντή της, Dave Robinson, πενθεί η οικογένεια της Civitas. Τι δήλωσε ο Γιώργος Φλέσσας. Δωρεά από την ΕΔΕΕ στα Χωριά SOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίπλα στους πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών ΑΕΙ που σπουδάζουν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, στέκονται για 11η χρονιά ΟΤΕ και Cosmote.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory