
Στην Αθήνα το Startup Weekend University
Την ευκαιρία να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες, θα έχουν οι φοιτητές που θα συμμετάσχουν στο πρώτο Startup Weekend University, που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Σεπτέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες, θα έχουν οι φοιτητές που θα συμμετάσχουν στο πρώτο Startup Weekend University, που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Σεπτέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε συνοδοιπόρους τους WIND Hellas και Μύθος Ζυθοποιία, το ΤEDxAcademy προσκαλεί για 3η συνεχόμενη χρονιά κορυφαίους ομιλητές στη συζήτηση με θέμα “Greece on the journey”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επενδύσεις στον τομέα του marketing αλλά και στο χώρο των νέων τεχνολογιών σχεδιάζει το πλάνο ανάπτυξής της η airfasttickets.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα που με τη μακρόχρονη και επιτυχημένη παρουσία της στην Ελλάδα αποτελεί πλέον μέλος κάθε οικογένειας για περισσότερο από μισό αιώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μέλλον των πληρωμών παρουσιάσε η Visa στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των Αγώνων Λονδίνο 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα νέα δεδομένα στην αγορά του PR μίλησε στο adbusiness ο Μάνος Σιφονιός Δ/νων Σύμβουλος της Run Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε power game για όλο και πιο λίγους μεταβάλλεται σταδιακά η εγχώρια αγορά των media units καθώς το 95% αντιστοιχεί στους 4 μεγάλους διεθνείς ομίλους επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέκτησε τελικά η αγορά Επικοινωνίας ένα συνομιλητή, το νέο υφυπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για τα κρατικά Μέσα, Σίμο Κεδίκογλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη νέα σεζόν το Champions League θα παίζει στη Nova με τη φωνή του κορυφαίου σχολιαστή, του Χρήστου Σωτηρακόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα εμπνεύσει τον κάθε άνθρωπο που αγαπάει τον αθλητισμό, ώστε να πετύχει τη δική του στιγμή μεγαλείου, έχει σαν στόχο η νέα καμπάνια της Nike.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας στους 4 marketing managers εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο εμφανίζεται αδιάφορος ή και δυσαρεστημένος από τη συνεργασία του με τη διαφημιστική του εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH προώθηση του ελληνικού τουρισμού έχει άμεση ανάγκη από οργανωμένες επικοινωνιακές ενέργειες και εξειδικευμένη γνώση, σύμφωνα με όσα ξεκαθαρίζει η ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory